AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #1 Skrevet 26. april 2023 Vil jeg legge på meg om jeg spiser sjokolade hver dag, selv om totalt kaloriinntak er mindre enn anbefalt for min alder/kjønnsgruppe? Anonymkode: 1d60a...ee1
Bombasi Skrevet 26. april 2023 #2 Skrevet 26. april 2023 Nei. Det er mengden, herav kaloriinntaket, det går på. 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #3 Skrevet 26. april 2023 Av sjokoladen alene så vil du ikke legge på deg. Karbohydratene i sjokoladen binder vann, så totaltsett og teoretisk sett, kan du legge på deg veldig mye vannvekt selv om totale mengden kaloriinntak er mindre enn uttaket. Vann veier det og. Så da vil vekten gå oppover. Og det er vannvekten som går først når du går ned i vekt. Anonymkode: 812cc...b33
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #4 Skrevet 26. april 2023 Nei. Nyt sjokoladen din hver dag. Anonymkode: e1121...334 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #5 Skrevet 26. april 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Vil jeg legge på meg om jeg spiser sjokolade hver dag, selv om totalt kaloriinntak er mindre enn anbefalt for min alder/kjønnsgruppe? Anonymkode: 1d60a...ee1 Det er revnende likegyldig hva anbefalt inntak er for din aldersgruppe. Det som teller, er hva DU forbrenner av kalorier, og trenger for å opprettholde vekten. Så lenge du inntar mindre kalorier enn du forbrenner, vil du ikke legge på deg. Anonymkode: a3e5f...0d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå