AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #1 Skrevet 26. april 2023 Det er så ille nå. Det brenner, tyngre å puste, vondt i brystet og bak på ryggen. Hikker om jeg bøyer meg ned og svelger vrangt hele tiden, masse sure oppsøt og litt mat kommer opp. Blir bedre akkurat når jeg spiser. Mistenker det er fordi jeg har vapet mye det siste året(slutta i går). Prøvd Nexium noen dager, fikk av ei venninne, men det virker ikke. Hatt dette lenge men de siste dagene har vært krise. Er det noe fra apotek som virker? Jeg orker ikke dra til lege, det er så lang ventetid. Takker for alle tips! Anonymkode: 0db3e...8dc
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #2 Skrevet 26. april 2023 Prøv Titralac, det hjelper meg! Anonymkode: d7aff...d17
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #3 Skrevet 26. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Prøv Titralac, det hjelper meg! Anonymkode: d7aff...d17 Takk! Da skal jeg ut å kjøpe det i kveld😊 ts Anonymkode: 0db3e...8dc 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #4 Skrevet 26. april 2023 Gå på apoteket og kjøp somac+galieve. Ta 1 Somac hver dag, og galieve etter hvert måltid+ før du legger deg i 14 dager. Har det ikke blitt bedre, bestille legetime. Anonymkode: 4eec8...ba3 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #5 Skrevet 26. april 2023 Jeg ville tatt kontakt med legen asap. Først for å finne ut om det kan være noe underliggende sykdom (slik som spiserørbrokk ) Anonymkode: 93ab4...0c3 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #6 Skrevet 26. april 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Gå på apoteket og kjøp somac+galieve. Ta 1 Somac hver dag, og galieve etter hvert måltid+ før du legger deg i 14 dager. Har det ikke blitt bedre, bestille legetime. Anonymkode: 4eec8...ba3 Hm okei, tror du det er bedre enn Titralac? AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg ville tatt kontakt med legen asap. Først for å finne ut om det kan være noe underliggende sykdom (slik som spiserørbrokk ) Anonymkode: 93ab4...0c3 Mamma har det og bestemor hadde det, men får vel ikke gjort så mye med det? Ts Anonymkode: 0db3e...8dc
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #7 Skrevet 26. april 2023 Disse er gull verdt 👍 https://apotekfordeg.no/produkter/pepciduo-tyggetabletter-10-mg-12-stk/?utm_source=Google Shopping - OTC&utm_campaign=Google Shopping&utm_medium=cpc&utm_term=267195&utm_content=OTC&gclid=EAIaIQobChMI5Z7FuKLH_gIV1gWiAx0Jww9FEAQYAiABEgLF8PD_BwE Anonymkode: 25dfb...45f
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #8 Skrevet 26. april 2023 Jeg synes Gaviscon hjelper best. (fåes kjøpt på apoteket) Anonymkode: aacce...0de
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #9 Skrevet 26. april 2023 Er dette noe du sliter med til vanlig? Hvis ja, bør du oppsøke lege. Kanskje du kan få resept på Somac e.l. Anonymkode: 285d3...64e
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #10 Skrevet 26. april 2023 natron i vann hjelper. Men det viktigste er å legge om kosten og finne ut hva som utløser halsbrann. Anonymkode: 1e7a1...865
Mamajune11 Skrevet 26. april 2023 #11 Skrevet 26. april 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det er så ille nå. Det brenner, tyngre å puste, vondt i brystet og bak på ryggen. Hikker om jeg bøyer meg ned og svelger vrangt hele tiden, masse sure oppsøt og litt mat kommer opp. Blir bedre akkurat når jeg spiser. Mistenker det er fordi jeg har vapet mye det siste året(slutta i går). Prøvd Nexium noen dager, fikk av ei venninne, men det virker ikke. Hatt dette lenge men de siste dagene har vært krise. Er det noe fra apotek som virker? Jeg orker ikke dra til lege, det er så lang ventetid. Takker for alle tips! Anonymkode: 0db3e...8dc Ingen verdens ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå