AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #1 Skrevet 26. april 2023 Hvilke signaler oppfatter dere på en date/ i datingfasen? Anonymkode: f82a5...f17
Bombasi Skrevet 26. april 2023 #2 Skrevet 26. april 2023 Har opplevd at ei virket desperat èn gang. Hun var veldig "på" og direkte, sendte meldinger hele døgnet og gjennom alle kanaler, og tok verken hint eller avslag til seg.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #3 Skrevet 26. april 2023 Litt samme oppfatning som Bombasi over. Altfor hyppige meldinger og da gjerne om det blir sendt en ny melding før du har rukket å svare på den forrige du fikk for 10 minutter siden. Er dog sjeldent jeg har opplevd dette og må gjerne presisere at jeg generelt synes det e er bedre om kvinner er litt for mye på enn at de er passive og lunkne. Om det blir ensidig kommunikasjon og kvinnen er passiv så mister i hvert fall jeg interessen ganske raskt. Jeg kan jage i starten og legge fundamentet for vår relasjon, men etter at jeg har bruset litt med fjærene forventer jeg at hun begynner å investere litt tilbake og viser at hun liker meg og vil ha meg. Anonymkode: 0e758...4bd 2
ClausSaus Skrevet 26. april 2023 #4 Skrevet 26. april 2023 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Hvilke signaler oppfatter dere på en date/ i datingfasen? Anonymkode: f82a5...f17 Hva mener du med desperat? Hvis hun ikke er skikkelig interessert, da er jeg ikke interessert. Så jeg går ut fra at det må ha noe å gjøre med at hun "vil finne seg noen – hvem som helst", eller noe sånt? 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #5 Skrevet 26. april 2023 Jeg synes de eksemplene over beskriver personer som har mye spontanitet i seg og som mangler litt sosiale skills. Sånn jeg definerer en desperat kvinne ( nå er jeg kvinne selv) er en dame som flørter med alt og alle. Også sine venninners menn. Jeg har en sånn venninne. 😂 Anonymkode: b1f3a...bae 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #6 Skrevet 26. april 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg synes de eksemplene over beskriver personer som har mye spontanitet i seg og som mangler litt sosiale skills. Sånn jeg definerer en desperat kvinne ( nå er jeg kvinne selv) er en dame som flørter med alt og alle. Også sine venninners menn. Jeg har en sånn venninne. 😂 Anonymkode: b1f3a...bae Dette. Jeg har også ei, hun har ikke bare flørtet med alle mannfolka til jentene i venneflokken, hun flørter med ALLE menn! Og da mener jeg til og med mine brødre og min far, helt sykt å se på🥹😅 Anonymkode: 2c6db...cdd
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #7 Skrevet 26. april 2023 Bekreftelseskjør. Meldinger, snap, osv. Anonymkode: 90a68...838
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #8 Skrevet 26. april 2023 Jeg liker ikke ordet desperat. Vi er bare mennesker, som vil ha kontakt, bekreftelse, og kjærlighet. Men..., det begynner å føles kleint når hun ikke gir seg, men men vil ha svar på hvorfor jeg ikke vil gå på date, eller ser på henne som en mulig partner. Anonymkode: bcf8d...c61 4 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #9 Skrevet 26. april 2023 Tja bryr meg ikke om det egentlig, om hun er en bra person så er det likegyldig om hun måtte være "desperat" Anonymkode: c4456...583 1
forvirret123 Skrevet 26. april 2023 #10 Skrevet 26. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tja bryr meg ikke om det egentlig, om hun er en bra person så er det likegyldig om hun måtte være "desperat" Anonymkode: c4456...583 Her er jeg enig. Om kjemien er der, luker jeg personlig at dama er på og virker interessert. Værste som finnes i mine øyne er å leke leker. Sånn "nei nå svarer jeg ikke på noen dager, for å få den andre til å bli mere keen" 4 1
Arild37 Skrevet 26. april 2023 #11 Skrevet 26. april 2023 Høy dramafaktor er en god indikator, en som virker eiesyk med en gang, og som lager en stor greie ut av avvisning av tlf eller treff feks, selv om grunnene er legitime
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #12 Skrevet 26. april 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dette. Jeg har også ei, hun har ikke bare flørtet med alle mannfolka til jentene i venneflokken, hun flørter med ALLE menn! Og da mener jeg til og med mine brødre og min far, helt sykt å se på🥹😅 Anonymkode: 2c6db...cdd Hadde også en sånn venninne, men jeg oppfattet det mer som en ekstrem oppmerksomhetstrang. Se på meg, se på meg! Slitsomt er det uansett. Anonymkode: 39785...d29
ClausSaus Skrevet 27. april 2023 #13 Skrevet 27. april 2023 forvirret123 skrev (11 timer siden): Her er jeg enig. Om kjemien er der, luker jeg personlig at dama er på og virker interessert. Værste som finnes i mine øyne er å leke leker. Sånn "nei nå svarer jeg ikke på noen dager, for å få den andre til å bli mere keen" 👍 Begynner hun på den måten kan hun heller prøve å komme tilbake når hun har bestemt seg for å oppføre seg.
hocane Skrevet 27. april 2023 #14 Skrevet 27. april 2023 Jeg er gammeldags. Foretrekker at kvinner er litt beskjedne og passive og lar meg som mann få lov til å ta initiativet. 3
Gjest Raptuss Skrevet 27. april 2023 #15 Skrevet 27. april 2023 Liker jeg noen så er jeg litt frempå. En mann kalte meg til og med desperat fordi jeg hadde lyst til å treffes og ikke bare chatte på Tinder🙄 nuvel😅 Jeg anser noen for å være desperate først når de lar andre tråkke på grensene sine og er selvutslettende for å få bekreftelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå