Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker ofte "er jeg egentlig glad i vedkommende?".
Jeg kjenner på lite kjærlighet for andre. Dette gjelder både foreldre, venner, og ektefelle.
Jeg liker å være med dem, men jeg kjenner ingen "varme" inni meg når jeg tenker etter, feks med ektefellen. Likevel gjør jeg mye for at hn skal ha det bra, og liker å gjøre stas på hn ved bursdag eller jul feks.
Jeg kjenner på glede med barna mine og vet jeg elsker dem, og gjør virkelig alt for dem. Så der vet jeg at jeg bare overtenker når jeg spør meg selv.

Jeg har også andre tanker som kan poppe opp i hodet som jeg alltid har hatt, som jeg aldri har turt å spørre andre om de også har, da jeg selv syns det er syke tanker. Det kan være feks "hva hadde de andre sagt om jeg plutselig slo svigerfar midt i magen" "hvis jeg skubba mamma utfor trappa, hvordan hadde de andre reagert", og kan se for meg fæle ting skje barna mine, ofte ting jeg har lest andre barn blitt utsatte for. Da må jeg bare koble ut fordi det er så ekkelt. Jeg har aldri vært voldelig, og blir fysisk uvel av å se slosskamper eller folk som blir skadet. Så jeg er ikke redd for at jeg kommer til å klikke liksom 😂

Anonymkode: 06e9a...906

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...