Gå til innhold

Du som forlot samboer for en annen, angrer du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du som flyttet fra samboer/ mann for en annen. Ble det som du håpet? Angrer du på valget? 

Har ingen barn, vært sammen med samboer i 5 år. Han er en flott mann, snill, omtenksom, vet han elsker meg. Men sexlivet er kjedelig/ ikke eksisterende. Og vanskelig å snakke med han om det. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nope! Glad jeg er vekke fra han. Når man gjør det så har man allerede tenkt det en stund og bearbeidet det. 

Anonymkode: 7d840...a8d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Med alle de trådene du har opprettet om din samboer, den andre mannen du er usikker på om du er emosjonell utro med osv, så er jo i alle fall en ting helt klart: Du må enten ta en alvorsprat med samboeren din, eller gå fra han. Det beste er nok at du går fra han, for akkurat nå holder du han fullstendig for narr. 

Om du ender opp med den andre mannen eller ikke, bør ikke være grunnlaget for om du går fra samboeren din eller ei. Du har jo åpenbart mistet følelsene for han, og du gjør både deg selv og han en tjeneste ved å gå. Slutt å gjør deg avhengig av en annen mann når det kommer til ditt liv. 

Anonymkode: 79329...871

• Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Kona mi forlot meg for en annen for mange år siden, jeg vet hun angret, det ble slutt  mellom dem.

Anonymkode: 21272...535

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Eneste jeg angrer er at jeg ikke gikk noe før. Hvorfor i alle dager satt jeg der som en hjelpeløs idiot og ventet på han allernådigst skulle gidde høre på meg, mine ønsker, mine behov. Hvorfor satt jeg hjemme og glodde når han ikke ville med på tur, i stedet for bare å dra selv. Jeg er fortsatt sint på meg selv for at jeg var så dum. 

Anonymkode: 5404b...118

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Med alle de trådene du har opprettet om din samboer, den andre mannen du er usikker på om du er emosjonell utro med osv, så er jo i alle fall en ting helt klart: Du må enten ta en alvorsprat med samboeren din, eller gå fra han. Det beste er nok at du går fra han, for akkurat nå holder du han fullstendig for narr. 

Om du ender opp med den andre mannen eller ikke, bør ikke være grunnlaget for om du går fra samboeren din eller ei. Du har jo åpenbart mistet følelsene for han, og du gjør både deg selv og han en tjeneste ved å gå. Slutt å gjør deg avhengig av en annen mann når det kommer til ditt liv. 

Anonymkode: 79329...871

Troooor kanskje du blander her. Jeg har skrevet om noe lignende før, men jeg er ikke trådstarter. Kanskje det er flere med samme problem…?

Anonymkode: d7c7f...d8a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Anonym-bruker skrev (2 timer siden):

Du som flyttet fra samboer/ mann for en annen. Ble det som du håpet? Angrer du på valget? 

Har ingen barn, vært sammen med samboer i 5 år. Han er en flott mann, snill, omtenksom, vet han elsker meg. Men sexlivet er kjedelig/ ikke eksisterende. Og vanskelig å snakke med han om det. 

Livet er for kort til å ha dårlig sex. 

Anonymkode: 21f45...01c

AnonymBruker
Skrevet
Anonym-bruker skrev (2 timer siden):

Sex er limet i et forhold for min del, så kunne aldri levd uten dette.

Kan dere ikke snakke sammen må dere oppsøke HJELP til å snakke sammen....gjør det som kan gjøres. Om dette ikke lykkes: da ville jeg gjort forholdet slutt. Utroskap er ikke min greie, derfor heller gjøre det slutt.

Men sex det må fungere for min del, 2-3 ganger i uken....også dele litt kink/utforsking.

Anonymkode: e43c0...35b

AnonymBruker
Skrevet

Nei angrer ikke. Fortsatt gift etter 10 år med han jeg forlot min samboer for. 

Anonymkode: a8030...b0a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei angrer ikke. Fortsatt gift etter 10 år med han jeg forlot min samboer for. 

Anonymkode: a8030...b0a

Kan jeg spørre hvor lang tid du brukte på å gå? Når innså du at du måtte ut, og når tok du steget?

Anonymkode: d7c7f...d8a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kona mi forlot meg for en annen for mange år siden, jeg vet hun angret, det ble slutt  mellom dem.

Anonymkode: 21272...535

Hun trenger vel ikke angre selvom det ble slutt mellom de? Lykkelig alene går også an :)

Anonymkode: b3654...8ec

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk i fra samboer (eide sammen men ingen barn) etter nesten 10 år for en annen. Angret ikke på det. 

Skal sies at forholdet vårt var veldig platonisk de siste 5 årene og lite intimitet etc. Jeg var emosjonelt sjekket ut lenge. Han jeg gikk til er mer lik meg og vi har en bedre kjemi og like verdier. 

Ikke alltid det går bra, men ikke alltid det går dårlig heller.

Anonymkode: 9ab04...835

• Liker 1
Skrevet

Ekskona søkte et mer spennende liv utenfor forholdet og det endte til slutt med at hun måtte gå. sånn utroskapspiss osv! 

I ettertid angret hun fælt og ønsket seg så inderlig tilbake. 
Hun har vært av og på med en person i 2 år nå og det krangles osv ganske mye. Det ble så ille at jeg måtte ha barna alene over en lengre periode slik at de fikk ordnet opp i rotet sitt. Så det grønne gresset på andre siden viste seg å være rimelig vissent. 

Hvis mannen din er fantastisk, men sexlivet kjedelig, så gjør alt du kan for å få ting på føttene igjen. Er han fortsatt ikke interessert, så vit at du har gjort det du kunne. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, angrer ikke i det hele tatt!
Det ble slutt med den nye mannen etter 4 år. Selv da angret jeg ikke. Har aldri angret.

Anonymkode: bfe7d...8ad

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Angrer ikke. Endelig kan jeg puste lettet ut og oppleve hva kjærlighet faktisk er.

Anonymkode: 8de6e...148

AnonymBruker
Skrevet

Nei, aldri angret. Selv om det ikke varte med han jeg forlot mannen min for. 

Anonymkode: d0d2b...273

AnonymBruker
Skrevet

Nei, har det så mye bedre nå!

Anonymkode: 46049...f05

AnonymBruker
Skrevet

Ikke angret et sekund. Har nå hatt 15 fine år med mannen jeg forlot min eks-samboer for 🥰

Anonymkode: 94be3...c15

AnonymBruker
Skrevet

Nei! Nå har jeg en mann som stiller opp for meg og ungene. Som hjelper til med husvasken, som synes det er like koselig å være hjemme med oss i helgene som å dra på weekend tur med meg. 

Anonymkode: 93e21...c14

AnonymBruker
Skrevet

angrer ikke et eneste sekund. Har aldri hatt det så bra som nå!
var verdt skillsmissen, hussalg og at eksen blei sur. lå riktig nok i kortene at det kom til å bli slutt uansett, vi hadde det skikkelig dårlig.

Anonymkode: 38451...f05

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...