Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dusjer annenhver dag, vasker meg de andre dagene. Mannen forstår ikke hvorfor jeg må dusje så ofte, er det ofte å dusje annenhverdag? Jobber på sykehjem om det har noe å si. 

Selv dusjer han 1-3 ganger i uken...

Anonymkode: baf58...130

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg dusjer nesten hver dag pga trening. 

Anonymkode: 46c52...7a0

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei, det er vanlig å dusje annenhver dag, syns mannen din dusjer for  sjeldent. 

• Liker 31
  • Nyttig 13
Skrevet

Jeg dusjer hver dag. Trener hyppig, og har tett kontakt med andre mennesker gjennom jobb. Jeg hadde følt ubehag om jeg skulle dusjet så sjeldent som din mann, og hadde vært konstant bekymret for sjenerende lukt. 

Og må ærlig innrømme at jeg tenker mitt om hygienen til partneren din. 

• Liker 28
  • Nyttig 6
Skrevet

Når jeg er på jobb dusjer jeg hver dag, men tar ikke med håret hver gang. Tror dusjingen din er veldig passe.

• Liker 5
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Han dusjer av og til en gang i uken? Det høres da altfor lite ut. Når han dusjer 3 gang i uken, er det hver annen dag.

Hvorfor tenker han at du er den som dusjer for ofte og ikke han for sjeldent? Han må være veldig stillesittende for å ikke lukte noe når han dusjer en gang i uken... Kjenner du noe lukt av han TS?

Anonymkode: 94e11...100

• Liker 11
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dusjer hver morning. Jeg svetter hver natt. Mannen min stinker hver morgen, han må defintivt dusje. Men jeg antar kroppslukt er noe som varierer fra person til person. Ikke alle trener like ofte heller.

Anonymkode: 3d91b...006

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg dusjer annenhver dag, vasker meg de andre dagene. Mannen forstår ikke hvorfor jeg må dusje så ofte, er det ofte å dusje annenhverdag? Jobber på sykehjem om det har noe å si. 

Selv dusjer han 1-3 ganger i uken...

Anonymkode: baf58...130

1-3 ganger dusj i uka er uhygienisk. Min mann dusjer 1-3 ganger daglig. Samme gjør jeg.

Anonymkode: 01df5...c65

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

1-3 ganger dusj i uka er uhygienisk. Min mann dusjer 1-3 ganger daglig. Samme gjør jeg.

1-3 ganger daglig er da unødvendig mye. Tørker ut huden veldig 

Anonymkode: 94555...75e

• Liker 21
  • Nyttig 1
Skrevet

Mannen min må dusje MINST hver andre dag. Med mindre jeg trener trenger jeg ikke å dusje mer enn 2 ganger i uka - hadde kanskje holdt med én gang også, men det trives jeg ikke med. Tenker det også har litt med hvilken jobb man har, for da jeg jobbet på sykehjem likte jeg å spyle av kroppen etter hver vakt. 
Vasker ansikt, underliv, føtter og under armene hver kveld. Håret mitt begynner ikke å bli fett før etter 4 dager. 

Noen trenger å dusje ofte, andre sjeldnere. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Mannen din sitt issue 🤪 dusj hver dag du omså! Det gjør jeg 🙂 Min erter meg for det uten å skape noe kjip stemning i det hele tatt. 

Anonymkode: b2e5f...f86

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvem i alle dager er det som legger seg oppi hvor ofte andre mennesker dusjer? Han høres psyk ut.

Anonymkode: cbe03...d65

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Mtp jobben din synes jeg ikke det er mye. Man blir jo svett av stell osv, noe jeg regner med det er en del av. oppkast, avføring, sikkel osv.

Om mannen din jobber på kontor klarer han seg kanskje med 3ganger i uka(mye mer variasjon mellom menn enn kvinner synes jeg), men ifht intimitet synes jeg det er litt lite.

Anonymkode: 708a4...0e7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dusjer stort sett hver dag. Jobber i barnehage og har et høyt aktivitetsnivå både på jobb og hjemme, i tillegg til snørr, tårer, sand, makrell i tomat, osv😅

Anonymkode: d7a16...ecc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Å dusje en gang i uken er nasty. Orker du å være nær ham?

Jeg kan gå en dag uten dusj dersom aktivitetsnivået er veldig lavt og jeg bare er hjemme. Gjerne hvis jeg har hjemmekontor en dag, eller en søndag på sofaen. Dussjer alltid før jobb, og hvis jeg skal ut på andre ting der jeg treffer mennesker. Hele egenverdet mitt er avhengig av en viss form for hygiene. 

Anonymkode: 53015...d64

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Opp til tre ganger daglig så kunne i alle fall jeg sagt adjø til normal hud, for å si det sånn. Jeg er student, med andre ord ikke spesielt fysisk aktiv store deler av dagen. Dusjer annen hver dag ca. Så 3-4 ganger i uka. 

Vaske meg gjør jeg jo hver dag, selvsagt. Men jeg anser det ikke som en full dusj å ta litt såpe under armer og i underlivet, for å deretter skylle av. Og mest av alt gidder jeg ikke full dusj hver dag pga hår og hud. 

Anonymkode: c4b45...1e2

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg synes mannen din er en gris. Lukter han ikke veldig vondt?? Har han ikke hår?

Selv dusjer jeg minst en gang hver dag. Det betyr ikke at jeg bruker såpe fra topp til tå hver gang.

Hvordan er sexlivet med en sånn mann? 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Starter alltid dagen med en dusj. Går ut av sengen og rett inn i dusjen. Like avhengig av en varm dusj som en kopp kaffe etterpå. Ved fysisk aktivitet så dusjer jeg to ganger til dagen. Trodde all dusjet en gang til dagen men folk får gjør som de vil men synes ikke det er noe særlig å legge seg ned ved noen som ikke har dusjer på noen dager.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne og dusjer 2-3 ganger i uken. 

Anonymkode: 2f875...379

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...