AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #1 Skrevet 26. april 2023 Tinder vil be medlemmene om video selfie! Dermed er det slutt på å kun bli vurdert ut fra utseende, nå kan man også få vist vår fantastiske personlighet 😀 Anonymkode: 88416...9aa
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #2 Skrevet 26. april 2023 Det er kun for å få det blå merket ved profilnavnet. Må ikke legges på profilen. Anonymkode: ead91...1c5
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #3 Skrevet 26. april 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det er kun for å få det blå merket ved profilnavnet. Må ikke legges på profilen. Anonymkode: ead91...1c5 Men er jo en fordel da, jeg vil gjerne se en video av personen før vi evt avtaler å treffes. En video gir et mye bedre inntrykk av en person en bilder. Anonymkode: 88416...9aa
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #4 Skrevet 26. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men er jo en fordel da, jeg vil gjerne se en video av personen før vi evt avtaler å treffes. En video gir et mye bedre inntrykk av en person en bilder. Anonymkode: 88416...9aa andre folk får ikke se videoene, det er KUN for å bli verifisert av tinder selskapet, så det ikke er tvil om en falsk konto. brukere får ikke se andres videoer Anonymkode: 8df3a...eb4 3
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #5 Skrevet 26. april 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): andre folk får ikke se videoene, det er KUN for å bli verifisert av tinder selskapet, så det ikke er tvil om en falsk konto. brukere får ikke se andres videoer Anonymkode: 8df3a...eb4 Seriøst…. Ok da misforstod jeg. Så dumt 😒 Er lei av første møter med dater hvor jeg med en gang jeg ser kroppsspråket forstår at her er det ingen ‘connection’… Anonymkode: 88416...9aa
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #6 Skrevet 26. april 2023 Skulle egentlig ønske at dette var der ja. En liten videosnutt på noen sekunder sier mer enn bilder. Anonymkode: d1b37...3aa 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #7 Skrevet 26. april 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er kun for å få det blå merket ved profilnavnet. Må ikke legges på profilen. Anonymkode: ead91...1c5 Jeg har kommet over mange profiler med det blå merket som viser verifisering, også er profilen fake /catfish. Vet ikke om det er bildeverifisering eller videoverifisering de har gjort men hvertfall fått det blå merket selvom det ikke er de på bildene (har chattet med de og det viser seg på snap at det ikke er de) Anonymkode: 3c470...30e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå