Gå til innhold

Tinder med videoselfie

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tinder vil be medlemmene om video selfie! Dermed er det slutt på å kun bli vurdert ut fra utseende, nå kan man også få vist vår fantastiske personlighet 😀

1DCEE722-C88E-43CD-B628-66B9FD6BAD1A.png

Anonymkode: 88416...9aa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er kun for å få det blå merket ved profilnavnet. Må ikke legges på profilen. 

Anonymkode: ead91...1c5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det er kun for å få det blå merket ved profilnavnet. Må ikke legges på profilen. 

Men er jo en fordel da, jeg vil gjerne se en video av personen før vi evt avtaler å treffes. En video gir et mye bedre inntrykk av en person en bilder.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men er jo en fordel da, jeg vil gjerne se en video av personen før vi evt avtaler å treffes. En video gir et mye bedre inntrykk av en person en bilder.

andre folk får ikke se videoene, det er KUN for å bli verifisert av tinder selskapet, så det ikke er tvil om en falsk konto. brukere får ikke se andres videoer

Anonymkode: 8df3a...eb4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

andre folk får ikke se videoene, det er KUN for å bli verifisert av tinder selskapet, så det ikke er tvil om en falsk konto. brukere får ikke se andres videoer

Anonymkode: 8df3a...eb4

Seriøst…. Ok da misforstod jeg. Så dumt 😒 Er lei av første møter med dater hvor jeg med en gang jeg ser kroppsspråket forstår at her er det ingen ‘connection’… 

AnonymBruker
Skrevet

Skulle egentlig ønske at dette var der ja.

En liten videosnutt på noen sekunder sier mer enn bilder.

Anonymkode: d1b37...3aa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg har kommet over mange profiler med det blå merket som viser verifisering, også er profilen fake /catfish. Vet ikke om det er bildeverifisering eller videoverifisering de har gjort men hvertfall fått det blå merket selvom det ikke er de på bildene (har chattet med de og det viser seg på snap at det ikke er de) 

Anonymkode: 3c470...30e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...