AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #1 Skrevet 26. april 2023 Hei! Jeg går studiespesialiserende og skal begynne på vg 2 nå. Grunnet psykisk helse, måtte jeg ta vg1 over 2 år som jeg at jeg går i klasse med de som er 1 år yngre. Til neste år skal alle vennene mine og folk i min alder bli russ. Er dette noe jeg og kan være me på selvom jeg skal gå på vg2 istedenfor vg3? Har ikke blitt noe særlig kjent med de andre i klassen jeg går i nå, og har veldig lyst til å være russ med mine venner og kullet mitt, men er litt redd for at dette blir dumt. Russetiden er jo for å feire at en har fullført vgs, men som sagt så er jeg ikke godt kjent med de som er 1 år yngre. Vil heller ikke være russ 2 ganger da jeg mener dette skal være en gangs ting, men burde jeg være russ med venner å ha det gøy, eller burde jeg vente 1 år? Anonymkode: 225ef...40e
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #2 Skrevet 26. april 2023 Man er russ når man går siste året så du må nok vente Anonymkode: 33bef...d5c
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #3 Skrevet 26. april 2023 Du har ikke fullført før du har fullført. Jeg var også russ sammen med de som var ett år yngre enn meg, fordi jeg tok et år i utlandet før vg3. Anonymkode: 2fa06...7d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå