Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har prøvd dette? 

Ser ut som det er veldig populært. 

Anonymkode: 17e2f...a15

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd for mange år siden, og for meg er det en helt umulig måte å leve på. 

AnonymBruker
Skrevet
Brunhilde skrev (Akkurat nå):

Jeg har prøvd for mange år siden, og for meg er det en helt umulig måte å leve på. 

Hva sånn konkret går det ut på? Lavkarbo eller lavkalori osv? 

Anonymkode: 17e2f...a15

Skrevet

Slik jeg husker det er det en kombinasjon av lavkarbo/lavkalori og faste. Jeg trives ikke med lavkarbofordi jeg er altfor glad i frukt.

Mener også å huske at det var en del ufine mennesker i Facebookgruppen, men det har jo egentlig mindre å si.

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg har prøvd/prøver dette nå. Det er et sunt LCHF kostold, med mye fokus på rene produkter og grønnsaker. 

Ingen tvil om at det fungerer for min del, og du må ikke faste, men du må legge om livsstilen og det er klart det er utfordrende.  Jeg har prøvd å slanke meg hele mitt voksne liv. Dette er det eneste jeg har klart å holde meg til. 

Men klart begynner man å leve som før, så komner jo kiloene på igjen. 

Når du kjøper kostplan kommer det en bok med som er bør leses. Den forklarer en del om hvordan kroppen reager på mat/genetikk og gav meg en mye større forståelse når jeg startet med kostplan. 

Anonymkode: 2a224...e79

AnonymBruker
Skrevet

Han presenterer som alle andre en plan med færre kcal enn du trenger. Det viktigste å vite er at hele greia er som alle andre dietter; kjapt ned kjapt opp, og med en grunnlegger uten utdanning. 

Anonymkode: 6b810...ae4

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Han presenterer som alle andre en plan med færre kcal enn du trenger. Det viktigste å vite er at hele greia er som alle andre dietter; kjapt ned kjapt opp, og med en grunnlegger uten utdanning. 

Anonymkode: 6b810...ae4

Dette er (dessverre) helt sant.

Det jeg glemte å skrive i første innlegg er at jeg prøvde fordi en kollega gikk ned 30 kilo ved hjelp av denne "metoden", og da hun begynte å spise "normalt" igjen kom alle kiloene pluss ytteligere 10 på igjen.

Ekstreme (for denne er ganske ekstrem) dietter er noe de færrste klarer å leve på hele livet. 

AnonymBruker
Skrevet

Er en egen tråd om det her. Ganske interessant må jeg si, virker ikke helt friskt. 

Anonymkode: d1cae...749

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...