Spirito Skrevet 4. januar 2006 #1 Skrevet 4. januar 2006 Jeg ønsker meg en liten støvsuger, men aner ikke hvilken jeg bør kjøpe. Jeg finner ingen tester av disse, og informasjonen på innpakningen på disse er svært dårlig. Det står ingenting om effekt, sugeevne, kapasitet eller noe sånt. Hvilke anbefaler dere, og hvilke bør jeg holde meg unna? Og ja, jeg vet at den ikke kan erstatte en vanlig støvsuger. Jeg skal bare ha den til å få vekk alt det som røsser av veden når jeg putter den i peisen. Det ser aldri ut rundt der, og jeg gidder ikke dra frem den store støvsugeren hver gang jeg fyrer.
Gjest Gjesta Skrevet 4. januar 2006 #2 Skrevet 4. januar 2006 *abonnere på tråd* Jeg har også drømt om en sånn en, senest i dag faktisk....... (og jeg har bursdag snart)
Gjest Gjesta Skrevet 4. januar 2006 #3 Skrevet 4. januar 2006 Her er noen ihvertfall. Så kan vi sammenligne http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...dst%c3%b8vsuger
Cr@sh Skrevet 4. januar 2006 #4 Skrevet 4. januar 2006 DENNE har vi. Fikk den til jul. Er veldig fornøyd. Den suger som bare det og man kan tømme den med et håndgrep. Anbefales absolutt....
Spirito Skrevet 5. januar 2006 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2006 Jeg sikler litt på denne. Den ser ihvertfall tøff ut. Mon tro om den suger (på den ene eller andre måten)?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå