AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #1 Skrevet 25. april 2023 ....eller er det et type mindset du har klart å vokse fra deg? Jeg har flyttet et sted jeg syns mange har veldig "small minds". Mens min mann og jeg gjerne diskuterer nyheter, kultur og lign. er det utrolig mye sladring om andre naboer og utlevering av hva jeg syns burde være privat personlig info og sjeldent noe fra nyhetsbildet eller bare generelt snakk. Vi har ikke råd til et bedre sted pr dags dato. Vi har 4 barn i alderen 2-7 år, så vi må forholde oss litt til disse folka..... Anonymkode: 1f7a0...32b 1
Gjest Inverto Skrevet 26. april 2023 #2 Skrevet 26. april 2023 Klart jeg gjør det noen ganger. Men faktumet er at moral er til en ganske stor grad subjektivt og individuelt. Det er mye bedre å spør om noen er bedre enn andre når det kommer til ferdigheter. Der er svaret objektivt JA!
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #3 Skrevet 26. april 2023 24 minutter siden, Inverto said: Klart jeg gjør det noen ganger. Men faktumet er at moral er til en ganske stor grad subjektivt og individuelt. Det er mye bedre å spør om noen er bedre enn andre når det kommer til ferdigheter. Der er svaret objektivt JA! Ferdigheter, som i hvorvidt man er flink/ikke flink til ting? Ts. Anonymkode: 1f7a0...32b
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #4 Skrevet 26. april 2023 Er nøytral i forhold til alt og alle. Andre er som de er. Jeg er som jeg er. Anonymkode: 15d83...b09
Gjest Inverto Skrevet 26. april 2023 #5 Skrevet 26. april 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ferdigheter, som i hvorvidt man er flink/ikke flink til ting? Ts. Anonymkode: 1f7a0...32b Yes
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #6 Skrevet 26. april 2023 Jeg har alltid følt meg likeverdig andre mennesker, og har alltid ment at alle mennesker er like mye verdt. Vi er alle ett. Dessverre har jeg møtt mennesker som føler seg bedre enn meg, og jeg har i svake øyeblikk følt meg bedre enn andre, men også følt meg mindre verdt enn andre. De som baksnakker forstår ikke hva de holder på med. Alle mennesker har positive og negative sider, og alle sliter med sine ting, så jeg tenker at man må bære over med andre og heller fokusere på sitt eget liv. Anonymkode: 07dc6...82f 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #7 Skrevet 26. april 2023 Før man kritiserer andre bør man se på seg selv. Er høyt utdannet og har god lønn, hus, hytte, gift med en snill og het mann, og har to barn. Suksessen er til å bli kvalm av. Men føler meg likevel ikke bedre enn andre. Føler meg egentlig mye dårligere. Jeg er så lite perfekt som det går an. Er litt lat, orker ikke trene noe særlig, og vil helst ligge på sofaen og se på tv og drikke vin. «Alle andre» synes å ha full kontroll på alle plan 🤣🤣. Anonymkode: 5c1d1...65d 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #8 Skrevet 26. april 2023 7 minutter siden, AnonymBruker said: Før man kritiserer andre bør man se på seg selv. Er høyt utdannet og har god lønn, hus, hytte, gift med en snill og het mann, og har to barn. Suksessen er til å bli kvalm av. Men føler meg likevel ikke bedre enn andre. Føler meg egentlig mye dårligere. Jeg er så lite perfekt som det går an. Er litt lat, orker ikke trene noe særlig, og vil helst ligge på sofaen og se på tv og drikke vin. «Alle andre» synes å ha full kontroll på alle plan 🤣🤣. Anonymkode: 5c1d1...65d Men ville du hengt med hvem som helst for det? Ts. Anonymkode: 1f7a0...32b
Gjest ti10 Skrevet 26. april 2023 #9 Skrevet 26. april 2023 Kommer an på hva det gjelder og hvem det gjelder. Av og til blir jeg oppgitt over andre, noen ganger tenker jeg at det hadde vært kjekt om jeg selv var mer som andre. Det er jo ikke alle man passer sammen med, men det trenger ikke å bety at noen er bedre enn motparten av den grunn.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #10 Skrevet 26. april 2023 Har flyttet rundt mye i barndommen og ungdomsårene og blitt kjent med og venner med mennesker fra ulike type samfunnslag og etnisk bakgrunn. De har beriket livet mitt og gjort meg til den jeg er i dag, og jeg har alltid tenkt på meg selv om heldig. Jeg har aldri følt meg bedre enn noen, heller motsatt, da selvtilliten ikke alltid har vært på topp. Anonymkode: a5498...f8d 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #11 Skrevet 26. april 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Før man kritiserer andre bør man se på seg selv. Er høyt utdannet og har god lønn, hus, hytte, gift med en snill og het mann, og har to barn. Suksessen er til å bli kvalm av. Men føler meg likevel ikke bedre enn andre. Føler meg egentlig mye dårligere. Jeg er så lite perfekt som det går an. Er litt lat, orker ikke trene noe særlig, og vil helst ligge på sofaen og se på tv og drikke vin. «Alle andre» synes å ha full kontroll på alle plan 🤣🤣. Anonymkode: 5c1d1...65d Mens jeg som er singel og fraskilt kvinne og har to barn på deltid og sårt ønsker meg kjæreste, ser på deg som ekstremt vellykket. Spiller ingen rolle at jeg trener litt av og til 😅 Anonymkode: 24dfb...623 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #12 Skrevet 26. april 2023 Selvfølgelig gjør man det i enkelte situasjoner.. men jeg går ikke rundt å tenker på at jeg er bedre eller dårligere enn noen. Har igrunn nok med meg selv, og siler ut folk jeg ikke trives med Anonymkode: 36aba...94c
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #13 Skrevet 26. april 2023 8 hours ago, AnonymBruker said: Mens jeg som er singel og fraskilt kvinne og har to barn på deltid og sårt ønsker meg kjæreste, ser på deg som ekstremt vellykket. Spiller ingen rolle at jeg trener litt av og til 😅 Anonymkode: 24dfb...623 Jeg som barnløs ser på deg som vellykket😉 Anonymkode: 2e59f...dcc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå