tøydokka Skrevet 25. april 2023 #1 Del Skrevet 25. april 2023 Har merket litt volumtap i tinningene. Sånn at det liksom blir et lite søkk der. Det svinger inn mellom kinnben og panne. Har ikke egentlig lagt merke til det før i det siste, men nå har jeg fått litt sånn oppheng i at jeg må gjøre noe der. Noen som har erfaring med filler i tinningene, altså på siden av hodet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 25. april 2023 Forfatter #2 Del Skrevet 25. april 2023 tøydokka skrev (3 minutter siden): Har merket litt volumtap i tinningene. Sånn at det liksom blir et lite søkk der. Det svinger inn mellom kinnben og panne. Har ikke egentlig lagt merke til det før i det siste, men nå har jeg fått litt sånn oppheng i at jeg må gjøre noe der. Noen som har erfaring med filler i tinningene, altså på siden av hodet? Her er bilde av hva jeg mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #3 Del Skrevet 25. april 2023 Det er vanlig… se på folk rundt deg ❤️ Anonymkode: 8c9ac...d5b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #4 Del Skrevet 25. april 2023 Herregud, sjokkerende. Anonymkode: 55954...e9d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #5 Del Skrevet 25. april 2023 Det der er helt vanlig. Jeg er 23 og har alltid hatt sånn, får komplimenter for fine /høye kinnben 😊 Anonymkode: 02878...7ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 25. april 2023 Forfatter #6 Del Skrevet 25. april 2023 Hmm, jeg ser ikke en sånn innsving i tinningene på folk flest. Tror dere ikke det ville se finere ut om det ble rettet ut litt? Eller det er egentlig ikke spørsmålet. Jeg lurer egentlig bare på om andre har hatt samme søkket og brukt filler der, og hvilke erfaringer hadde du med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #7 Del Skrevet 26. april 2023 tøydokka skrev (13 timer siden): Hmm, jeg ser ikke en sånn innsving i tinningene på folk flest. Tror dere ikke det ville se finere ut om det ble rettet ut litt? Eller det er egentlig ikke spørsmålet. Jeg lurer egentlig bare på om andre har hatt samme søkket og brukt filler der, og hvilke erfaringer hadde du med det? Nei tror ikke det vil se finere ut, det vil få øynene dine til å se ut som de sitter tettere sa de til meg. Andre har også disse innsvingene når du ser de rett forfra med håret vekk, men man ser folk stort sett i bevegelse og med håret der så derfor har du ikke registrert det. Her er det bare et oppheng du har fått deg som du kan legge fra deg Anonymkode: 02878...7ff 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Badebuksa2.0 Skrevet 26. april 2023 #8 Del Skrevet 26. april 2023 Hvis der henger filler fra tinningene dine, må du oppsøke lege. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #9 Del Skrevet 27. april 2023 tøydokka skrev (På 26.4.2023 den 0.07): Her er bilde av hva jeg mener. Jeg har mer enn det der, er nå 48 år og det det har blitt verre med alderen. Jeg så i «Kirurgiske katastrofer» at den ene kirurgen fikk satt inn fillers på det området. Husker ikke hvilken type fillers det var. Anonymkode: 6778f...d2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #10 Del Skrevet 27. april 2023 Vent til du nærmer deg femtiårene, da kan du snakke om søkk i tinningene. Anonymkode: a96e4...2d6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #11 Del Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har mer enn det der, er nå 48 år og det det har blitt verre med alderen. Jeg så i «Kirurgiske katastrofer» at den ene kirurgen fikk satt inn fillers på det området. Husker ikke hvilken type fillers det var. Anonymkode: 6778f...d2d Sculptra brukte de der. En filler som ikke er en gel som ordinær filler, men som skal øke kroppens egen kollagenproduksjon Anonymkode: 02878...7ff 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #12 Del Skrevet 28. april 2023 Filler kan være kjempefint. Gir ofte også et lite løft, men ser helt naturlig ut. Har tatt det i årevis, uten at noen rundt meg har merka noe. Ikke mannen heller! Får bare komplimenter om at jeg ser så "frisk og våken" ut. Anbefales! Gå til noen som vet hva de gjør, og betal heller litt ekstra. Anonymkode: cfb34...f77 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 9. juni 2023 Forfatter #13 Del Skrevet 9. juni 2023 (endret) Jeg gjorde det. Tok 0,7 ml tilsammen. Veldig fornøyd. 😊 Endret 9. juni 2023 av tøydokka 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 9. juni 2023 Forfatter #14 Del Skrevet 9. juni 2023 tøydokka skrev (1 minutt siden): Jeg gjorde det. Tok 0,7 ml tilsammen. Veldig fornøyd. 😊 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #15 Del Skrevet 9. juni 2023 Er det siste bildet før eller etter? Jeg klarer helt ærlig ikke de forskjell fra det første bildet du la ut. Anonymkode: 2b65a...8f5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 10. juni 2023 Forfatter #16 Del Skrevet 10. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 9.6.2023 den 6.39): Er det siste bildet før eller etter? Jeg klarer helt ærlig ikke de forskjell fra det første bildet du la ut. Anonymkode: 2b65a...8f5 Det siste bildet er etter. Skjønner hva du mener når jeg ser på disse bildene. Forandringen er litt mer synlig i virkeligheten, men ikke sånn at det blir lagt merke til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #17 Del Skrevet 10. juni 2023 tøydokka skrev (På 9.6.2023 den 4.36): Jeg gjorde det. Tok 0,7 ml tilsammen. Veldig fornøyd. 😊 Kan jeg spørre deg om hvor gammel du er? Jeg vurderer å injisere hyaluronsyre under øynene, men litt skeptisk siden jeg aldri har gjort noe slikt. Brukte du forresten filler? Anonymkode: cf8ed...a2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #18 Del Skrevet 10. juni 2023 tøydokka skrev (9 timer siden): Det siste bildet er etter. Skjønner hva du mener når jeg ser på disse bildene. Forandringen er litt mer synlig i virkeligheten, men ikke sånn at det blir lagt merke til. Jeg ser forskjell. Meningen er ikke at folk skal se på deg og tenke at du har tatt en kosmetisk behandling. Veldig fint og diskre . Anonymkode: cf8ed...a2e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #19 Del Skrevet 12. desember 2023 Er det ok å forsøke å sette lys på denne tråden igjen? Jeg har fått innsøkk i tinningene etter botox behandling der mot migrene. Jeg har prøvd og prøvd å fortelle meg selv at det sikkert er noe jeg bare innbiller meg, men jeg får meg egentlig ikke til å se noe annet. Jeg synes fortsatt at det har skjedd en objektiv forandring. Min forandring ser ut som det som har hendt med denne damen, i litt mildere grad. Når jeg gaper, blir det veldig tydelige groper, omtrent som damen her; https://www.realself.com/question/richland-wa-temporal-wasting-after-time-botox-injection-crows-feet-appears I denne studien ser det ut som at alle som fikk botox i temporalis muskelen utviklet tegn på 'hourglass deformity' altså innsøkk i tinningene ifølge legen, men kun 26 av 92 rapporterte selv om forandringen (så den var sannsynligvis ikke så stor hos de andre). https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/15012666/. Dette har skjedd etter første behandling med botox, og det er nå gått tre måneder siden og det ser akkurat likedann ut. Hvor var det du fikk gjort filler behandling i tinningene? Er det noen i Norge som har erfaring med dette? Kan man få det gjort hos en plastikkirurg istedenfor? Anonymkode: 14d3e...f81 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laperla Skrevet 12. desember 2023 #20 Del Skrevet 12. desember 2023 Får også botox mot migrene, og har ikke tegn til innsøkk ved tinningene. I allefall ikke foreløpig. Kommer dette etter en viss periode? Startet behandlingen i mars - 23, og får dose hver 10. uke. Det er nevrolog som setter disse hver gang. Protokol for migrene følges med noen justeringer, iflg nevrologen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå