AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #1 Skrevet 25. april 2023 Jeg ønsker å redusere stillingen min permanent, vurderer 80 eller 60 prosent jobb. Det vil si 3 eller 4 dager med jobbing. Må kraftig ned i lønn, det koster å ta seg litt ekstra fri. Er det noen som har gjort noe sånt og vil dele erfaring med meg? Jobber som barnehagelærer. Anonymkode: e4eb8...871 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #2 Skrevet 26. april 2023 Hva slags erfaringer ønsker du? Anonymkode: a266c...559
Gjest Adobyen Skrevet 26. april 2023 #3 Skrevet 26. april 2023 Det er ofte kvinner som velger å jobbe deltid for å ta seg av barn og husarbeid. Bare husk å tenke på din egen fremtid angående pensjon, eller i tilfelle du blir syk eller skadet og må søke ytelser fra nav. Dette beregnes ut fra tidligere inntekt, og minstesatser er lave.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #4 Skrevet 26. april 2023 Adobyen gir deg et god råd synes jeg. Hvorfor vil du jobbe redusert? Anonymkode: b6e47...1e6
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #5 Skrevet 26. april 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Adobyen gir deg et god råd synes jeg. Hvorfor vil du jobbe redusert? Anonymkode: b6e47...1e6 Fordi jeg dessverre lider av kronisk alvorlig grad av insomni. Trenger noen ekstra på å komme meg. Anonymkode: e4eb8...871 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #6 Skrevet 26. april 2023 Adobyen skrev (19 minutter siden): Det er ofte kvinner som velger å jobbe deltid for å ta seg av barn og husarbeid. Bare husk å tenke på din egen fremtid angående pensjon, eller i tilfelle du blir syk eller skadet og må søke ytelser fra nav. Dette beregnes ut fra tidligere inntekt, og minstesatser er lave. Godt råd, tusen takk! Men så sliter jeg med kronisk alvorlig insomni. Og trenger noen dager på å komme meg. Anonymkode: e4eb8...871 2