Gå til innhold

HD/AA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er AA? Er klar over hva HD står for, men hva med AA? Røntger man ikke for AD (albuedysplasi)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det heter AlbueleddsArtrose :)

Skrevet

Ok, vil resultatene dukke opp på dogweb før det kommer i posten? Vil både HD/AA dukke opp samtidig, eller tar det litt tid å lese begge to, så en av de kommer først?

Skrevet

Ville vel tro at så lenge HD/AA avlesningen er på samme hund, så vil den foregå samtidig og resultatet vil dukke opp samtidig.

Skrevet
Ville vel tro at så lenge HD/AA avlesningen er på samme hund, så vil den foregå samtidig og resultatet vil dukke opp samtidig.

Jeg fikk beskjedene separat med den forklaring at det er forskjellige personer som avleser bildene. Men vet ikke hva som er vanlig, jeg måtte ringe å etterlyse resultatene fordi det tok mye lenger tid enn oppgitt.

Skrevet

Jeg fikk forresten svaren på to ulike dokumenter også.

Skrevet
Jeg fikk beskjedene separat med den forklaring at det er forskjellige personer som avleser bildene. Men vet ikke hva som er vanlig, jeg måtte ringe å etterlyse resultatene fordi det tok mye lenger tid enn oppgitt.

Jeg fikk forresten svaren på to ulike dokumenter også.

Rart egentlig, at det ikke er samme personen som leser av, men, jeg har ikke peiling, for jeg kan det ikke! :ler:

Skrevet

Ble nysgjerrig og måtte inn og kikke i papirene mine. Begge brevene er fra NKK, men datert forskjellig, og undertegnet av hhv. Petter Heim (HD) og Magnus Rørvik (AA).

Skrevet

*google litt og kikke* Nå blei jeg nysjerrig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...