Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2006 #1 Skrevet 4. januar 2006 Hva er AA? Er klar over hva HD står for, men hva med AA? Røntger man ikke for AD (albuedysplasi)?
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2006 #3 Skrevet 4. januar 2006 Ok, vil resultatene dukke opp på dogweb før det kommer i posten? Vil både HD/AA dukke opp samtidig, eller tar det litt tid å lese begge to, så en av de kommer først?
Gjest vimse Skrevet 4. januar 2006 #4 Skrevet 4. januar 2006 Ville vel tro at så lenge HD/AA avlesningen er på samme hund, så vil den foregå samtidig og resultatet vil dukke opp samtidig.
Hu i Svingen Skrevet 4. januar 2006 #5 Skrevet 4. januar 2006 Ville vel tro at så lenge HD/AA avlesningen er på samme hund, så vil den foregå samtidig og resultatet vil dukke opp samtidig. ← Jeg fikk beskjedene separat med den forklaring at det er forskjellige personer som avleser bildene. Men vet ikke hva som er vanlig, jeg måtte ringe å etterlyse resultatene fordi det tok mye lenger tid enn oppgitt.
Hu i Svingen Skrevet 4. januar 2006 #6 Skrevet 4. januar 2006 Jeg fikk forresten svaren på to ulike dokumenter også.
Gjest vimse Skrevet 4. januar 2006 #7 Skrevet 4. januar 2006 Jeg fikk beskjedene separat med den forklaring at det er forskjellige personer som avleser bildene. Men vet ikke hva som er vanlig, jeg måtte ringe å etterlyse resultatene fordi det tok mye lenger tid enn oppgitt. ← Jeg fikk forresten svaren på to ulike dokumenter også. ← Rart egentlig, at det ikke er samme personen som leser av, men, jeg har ikke peiling, for jeg kan det ikke!
Hu i Svingen Skrevet 4. januar 2006 #8 Skrevet 4. januar 2006 Ble nysgjerrig og måtte inn og kikke i papirene mine. Begge brevene er fra NKK, men datert forskjellig, og undertegnet av hhv. Petter Heim (HD) og Magnus Rørvik (AA).
Gjest vimse Skrevet 4. januar 2006 #9 Skrevet 4. januar 2006 *google litt og kikke* Nå blei jeg nysjerrig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå