Gå til innhold

Hvor reise i desember ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ønsker å planlegge 2 ukers reise til varmere strøk i desember (juleferien) men vet ikke hvor. 
Tar imot anbefalinger 😄

vi blir 2 voksne og ett barn på 9 år. 

Anonymkode: 0fe5b...2e9

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ønsker å planlegge 2 ukers reise til varmere strøk i desember (juleferien) men vet ikke hvor. 
Tar imot anbefalinger 😄

Litt avhengig av budsjett. Vi har vært i Thailand og Dubai i Desember. Begge steder bra, men Thailand er min favoritt. Billigere og minder flashy. 

Eller så har jeg vært på tur til Brasil i desember også. Fint, men synes Brasil er litt anspent - mye kriminalitet. 

Florida kan være et alternativ. Norwegian flydde dit før, men tror ikke denne ruta er der lenger. For lenge siden var jeg på Zanzibar i Desember. Reiste da på meget lavt budsjett. Litt kronglete å komme seg dit, men dæven så flott sted!

Skrevet (endret)

Thailand er skikkelig bra i Desember, men det er "High Season" og prisene blir deretter, men Kreta i Juli er fremdeles dyrere

Endret av NakenPanda
Skrevet

Gran Canaria, Lanzarote☀️🦜🌴

AnonymBruker
Skrevet

Karibien! Helt fantastisk i desember.

Anonymkode: 544f4...e62

AnonymBruker
Skrevet

Egypt 

Anonymkode: 76a32...fa4

Skrevet

Marokko, Egypt og Jordan har samme temperatur som Gran Canaria i desember.  Vil tro mat & vin er mye billigere der enn på Granka, siden den norske kronen står så svakt i forhold til Euro.  
Phuket i Thailand er flott i desember.  Lang flyreise, men en opplevelse.  Tenker der er billig å være der også nå, i forhold til å feriere i euro-, og dollarland.  

AnonymBruker
Skrevet

Thailand. Selv om det er høysesong er det fremdeles rimelig sett med norske øyne, bortsett fra flyturen. Det går bort mye tid og krefter på reising for niåringen, og det må tas med i vurderingen om det er verd det.

Finnair flyr direkte fra Helsinki til Phuket mener jeg.

Anonymkode: 3e175...3da

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Tar imot anbefalinger 😄

Jeg har vært både på Gran Canaria og Lanzarote i desember og begge steder var det tempraturer som en god norsk sommer.

AnonymBruker
Skrevet

Sør-øst asia er perfekt i Desember. Regntiden er over, og det har ikke rukket å bli for varmt enda.

Anonymkode: d114a...374

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Thailand, Vietnam, Malaysia. Charterselskapene har direkteturer til Thailand fra Oslo, 11-12 timers flytur.

Ellers har du Kanariøyene, eller Madeira(anbefales virkelig, en av de fineste plassene jeg har reist faktisk). Kapp Verde.

For min del blir det Thailand denne julen, elsker landet og maten🤩

Anonymkode: f9cca...542

AnonymBruker
Skrevet

Koh Samui, Thailand.

Eventuelt den Dominikanske Republikk.

Anonymkode: ae499...bbf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...