AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #21 Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): 16 Anonymkode: ed9a4...d0c TS, let it go. Jeg hadde en eks på 34 år som klikket og viste meg fingeren! DÉT er barnslig. Anonymkode: d0da0...a68
Olive_North Skrevet 25. april 2023 #22 Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hun fikk nei til å låne huset vårt i sommer da våre foreldre sa nei til det samme. Jeg stoler ikke på henne da hun hadde en fest i jul som gikk utav kontroll noe hun insiterer på at den ikke gjorde, hun nekter til å med at hun drikker, i helgene. Hver gang temaet taes opp blir hun rensende og kommer med stygge ord. Anonymkode: ed9a4...d0c Hu er lillesøstra di... Spiller det noen rolle at hun nekter at hun drikker og har hatt fest? Dere sier nei, og så finner du en måte å bånde med henne på, hun stoler jo tydeligvis ikke på deg.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #23 Skrevet 25. april 2023 11 minutter siden, AnonymBruker said: Hva hvis det kommer styggere ord, skal vi bare ignorere alt hun sier og gjør? Anonymkode: ed9a4...d0c Å si "fuck deg" er en bagatellmessig ting. Jeg har blitt kalt langt verre. Det handler ikke om å godta alle negative handlinger eller ordvalg, men ting sagt i sinne er nettopp det; sagt i sinne. Og i dette tilfellet, i sinnet fra en tenåring. De har bokstavlig talt null filter og kontroll. Folk generelt bør ha litt hardere hud. @trådstarter Pick your battles. Skal du virkelig lage en masse helsikke av en liten krangel? La det roe seg ned litt, og så ta en prat når dere er litt mer klare i toppen. Skvær opp og gå videre. Et lite fuck you blant venner ikke verdens undergang. Anonymkode: 65652...8c9
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #24 Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Å si "fuck deg" er en bagatellmessig ting. Jeg har blitt kalt langt verre. Det handler ikke om å godta alle negative handlinger eller ordvalg, men ting sagt i sinne er nettopp det; sagt i sinne. Og i dette tilfellet, i sinnet fra en tenåring. De har bokstavlig talt null filter og kontroll. Folk generelt bør ha litt hardere hud. @trådstarter Pick your battles. Skal du virkelig lage en masse helsikke av en liten krangel? La det roe seg ned litt, og så ta en prat når dere er litt mer klare i toppen. Skvær opp og gå videre. Et lite fuck you blant venner ikke verdens undergang. Anonymkode: 65652...8c9 Jeg har ikke sett henne såpass sint før, smalt igjen døren og skrek av full hals dette ordet, det kom av et enkelt nei. Jeg kan ikke huske at jeg var på den måten og så sint. Anonymkode: ed9a4...d0c
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #25 Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hun fikk nei til å låne huset vårt i sommer da våre foreldre sa nei til det samme. Jeg stoler ikke på henne da hun hadde en fest i jul som gikk utav kontroll noe hun insiterer på at den ikke gjorde, hun nekter til å med at hun drikker, i helgene. Hver gang temaet taes opp blir hun rensende og kommer med stygge ord. Anonymkode: ed9a4...d0c Det er gode grunner til å si nei. Men fra hennes side ble hun sikkert superkul etter forrige fest. Så hun fornekter jo at det gikk galt i frykt for å ikke få lov igjen. Også er hun for ung til å forstå at fornektelse er tegn og grunn nok til å anse henne som for umoden til det. Samt ansvsrsløs. Hun skjønner det selv. Men det er ikke det som står i huet på henne. Ta en liten prat når hun er rolig. Anonymkode: bcec6...79e
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #26 Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har ikke sett henne såpass sint før, smalt igjen døren og skrek av full hals dette ordet, det kom av et enkelt nei. Jeg kan ikke huske at jeg var på den måten og så sint. Anonymkode: ed9a4...d0c Noen er sånn i den alderen, andre ikke. Du sa nei, hun skrek "Fuck you". Episoden er over. Glem det. Anonymkode: 5d2f2...2d8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå