Gå til innhold

Dere menn mellom 48-52 år som er ca normalvektige og ellers friske og raske. Hvordan er sexlivet nå kontra i 30-årene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er du like seksuelt aktiv?

Anonymkode: a4074...0b3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er noen få år yngre enda. Men her er aktiviteten høyere enn noen gang. Sexlivet har aldri vært så bra, og om jeg ikke kan velge å vrake akkurat, så er det lettere enn noen gang tidligere i livet å finne kule partnere.

Anonymkode: 4b7f5...ea8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Er du like seksuelt aktiv?

Anonymkode: a4074...0b3

På ingen måte. Jeg er riktig nok «bare» 45😃.

Jeg er frisk, sunn og trener aktivt. Vil si jeg er i god form og godt trent.

Selve sexen blir bedre jo eldre jeg blir, men sjeldnere. 
Har svært sjelden lyst på/initiativ til sex nå sammenlignet med da jeg var 30.

Anonymkode: 10e4f...47b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

På ingen måte. Jeg er riktig nok «bare» 45😃.

Jeg er frisk, sunn og trener aktivt. Vil si jeg er i god form og godt trent.

Selve sexen blir bedre jo eldre jeg blir, men sjeldnere. 
Har svært sjelden lyst på/initiativ til sex nå sammenlignet med da jeg var 30.

Dette er min erfaring også. Sexen er like bra eller bedre, men lyst/initiativ er sjelden der. Ofte føles det bare som et ork.

Skal jeg orke sex må jeg i alle fall ta treningsfri den dagen, kanskje helst dagen før også.

Anonymkode: fa40a...db6

• Nyttig 1
Skrevet

Ingen vesentlig forskjell. Er så enkel at det til slutt er avhengig av partner, som det også var når jeg var i 30 årene.

• Nyttig 1
Skrevet

Sexlysten og styrken av orgasmene har bare økt med årene.. jeg er også mere fysisk aktiv, så helsen er helt topp. Iallefall mye bedre enn som 30 åring.. Så jeg har daglig sexlyst.. men periodevis ekstrem høy sexlyst, og det er rundt full og nymåne😅

Sexmengden har nok avtatt en del, men nå er jeg jo også singel. Ikke dater jeg for kjæreste heller, så det blir bare med de jeg kjenner fra før. Og når jeg først har sex, bruker jeg mere tid.. mest fordi sexen er blitt bedre med årene, jo eldre kvinnene er😘

Gjest Anonymus51
Skrevet

Det er like bra ved 52 som ved 32. Kanskje bedre.

AnonymBruker
Skrevet

Klarer glatt sex 2-3 ganger i måneden.

Anonymkode: 234af...f7f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Dette er min erfaring også. Sexen er like bra eller bedre, men lyst/initiativ er sjelden der. Ofte føles det bare som et ork.

Skal jeg orke sex må jeg i alle fall ta treningsfri den dagen, kanskje helst dagen før også.

Anonymkode: fa40a...db6

Jepp. Sex føles ofte mer som et tiltak enn en glede/lystbetont😆

Hadde jeg sluttet å trene, så hadde jeg nok hatt mer lyst på sex. Jeg legger svært mye av mitt overskudd og energi i mye tung trening.

AnonymBruker
Skrevet

Svarer for mannen min - han er 48. Da vi ble sammen var han i 30-årene og selv da syntes han egentlig at sex annenhver dag var mer enn nok, mens jeg ønsket det oftere. Nå har vi gradvis trappet ned til å ha sex ca 1 gang i uka, vanskelig å få tid i hverdagen rett og slett, med 3 små barn. Han har ikke uttrykt noe ønske om oftere sex, og vi tar initiativ omtrent 50/50 og jeg sier virkelig aldri nei, så det er nok det nivået han ønsker å ligge på. 

Anonymkode: 2c76c...53c

Skrevet

Bedre sex enn noen gang. Om noe sjeldnere. Er mer frigjort fra fordommer som jeg ser mange yngre her har. Så er jeg blitt mye bedre for dama, så orgasme blir det når hun har lyst.

Er 53, slank og veltrent.

AnonymBruker
Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

Jepp. Sex føles ofte mer som et tiltak enn en glede/lystbetont😆

Hadde jeg sluttet å trene, så hadde jeg nok hatt mer lyst på sex. Jeg legger svært mye av mitt overskudd og energi i mye tung trening.

Hmm... for meg virker det motsatt. Trening gir overskudd i hverdagen og sexlyst. Men nå trener jeg ikke tungt da. Tidligere i uken hadde jeg en full arbeidsdag, var så på trening, dro hjem og laga middag, dro ut på date med en 10 yngre dame, dro hjem til henne å pulte, tok en dusj og et glass vin med henne, pulte henne en gang til. En helt topp dag og jeg skulle gjerne hatt det slik mange dager i uken. Kanskje med unntak av vinglasset 😅

AnonymBruker
Skrevet

Hadde det ikke vært for kona så. 

Anonymkode: 51e90...a1a

AnonymBruker
Skrevet

Den er utrolig mye bedre og mer variert nå 🥳

Anonymkode: c48ba...360

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hmm... for meg virker det motsatt. Trening gir overskudd i hverdagen og sexlyst. Men nå trener jeg ikke tungt da. Tidligere i uken hadde jeg en full arbeidsdag, var så på trening, dro hjem og laga middag, dro ut på date med en 10 yngre dame, dro hjem til henne å pulte, tok en dusj og et glass vin med henne, pulte henne en gang til. En helt topp dag og jeg skulle gjerne hatt det slik mange dager i uken. Kanskje med unntak av vinglasset 😅

Intensitet og treningsvolum har nok mye å si.

Jeg trener ofte før jobb (kondisjon). Kommer hjem fra jobb, lager som oftest middagen, lekser med ungene, kveldsmat, legging av unger, så ut for økt nr 2 som da er tung styrke. Hjem, dusje, stupe i seng.

Rødvin og pulings høres veldig fint ut, men vet at det ikke er gjennomførbart slik det er nå😅

Sånn går dagene 😊

AnonymBruker
Skrevet

Har det vanvittig bra seksuelt, men det var etter at det ble slutt med kona. Omtrent sexløst forhold i mange, mange år. Har nå møtt en kjæreste som er 8 år yngre enn meg og vi har sex hele tiden, opptil 5 -6 ganger på dager vi begge har barnefri. Helt fantastisk å ha en kvinne som synes sex er så deilig. Visste heller ikke at jeg var så seksuell av meg før jeg møtte henne. Har vel rett og slett fått en ny vår

Anonymkode: 0e87b...5a2

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Om jeg som kona til mann på 52 år får svare er det ganske stor forskjell i hans kåthet nå i forhold til da han var 30. Da kunne han fint hatt sex flere ganger daglig, og hvor ofte jeg ble kåt var hinderet. Nå når han er 52 år er han storfornøyd med sex 3 ganger i uka, og det hender at jeg må innse at han er for sliten når jeg ønsker sex. I ferier og innimellom kan han slå til med å ha mer overskudd og lyst fremdeles, men det har helt klart endret seg en del, uten at det utgjør noe problem. Jeg synes vi har et aktivt og deilig sexliv. 

Han er veldig trent. Trenet fremdeles 5 dager i uka, både styrke og kondisjon. Endringer går på alder, ikke at han er i dårligere fysisk form. 

Anonymkode: 4d446...903

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...