Gå til innhold

Han forventet at jeg skulle åpne meg innom 2-3 måneder av og holde på?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Vi er i 20 årene og må helt ærlig si at jeg er ikke særlig flink til å åpne meg til folk i begynnelsen og kommer an  på hvem, jeg begynte og holde på med en fyr for ca 2 år siden som varte 2-3 måneder vi var ikke offisielt jeg har hatt han i snap 1 år før vi begynte å treffe hverandre.  Han var sånn som likte og snakke om både vondt og gode ting men jeg tenkte det var litt tidlig og snakke om vonde ting når vi ikke var sammen engang, jeg liker ikke å bringe opp vonde ting fra fortiden for det er fortiden, skal liksom bli kjent med hverandre uten og måtte bringe masse vonde opplevelser så tidlig.

Jeg har ærlig vært i et voldelig forhold før han fyren her og har gått i psykolog pga det og ja jeg fortalte han om det i fylla med uhell  og etter vi var edru begynte han og si at vi må snakke om dette, og han ville vite om fyren kvelte meg og alt, jeg må ærlig si jeg ikke ville bringe sånne ting opp da jeg var ferdig med det. Men følte at han prøvde å presse meg til og åpne meg om det. Det ble slutt fordi jeg ikke «åpnet» nok om dette, må ærlig si jeg var stresset og ikke glad i dette forholdet med denne karen da jeg var mer lei meg en glad, jada jeg ble lei meg da han fikk nok og avsluttet og var veldig kald mot meg når vi avsluttet face 2 face. men etter 4 dager så følte jeg meg sååå lettet! Og var faktisk over fyren så fort! 

og nå har jeg vært sammen i 1 år med verdens beste kjærest! Som aldri har presset meg og latt meg åpne meg når jeg vil til han. Og vi har ikke kranglet en gang🙈  der fant jeg ut at det er en for alle der ute 🙈

andre som har erfaring med slike fyrer? 
beklager for lang tråd og prøver mitt beste å skrive så bra som mulig!

Anonymkode: 7ee3c...007

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen kan kreve at man deler traumene sine. For mange er det privat og for mange kan man bli retraumatisert av å snakke om detaljer. Det er veldig egoistisk av han fyren å forvente og kreve at du skulle dele dette med han bare fordi han var nysgjerrigper. 

Godt å høre at du er sammen med en fin fyr som respekterer deg og grensene dine nå ❤️

Anonymkode: 04422...80c

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...