Gå til innhold

Kjøpte 6 smirnoff ice kl 16. Er dette unormalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

På en tirsdag? :) Jeg fikk mange blikk følte jeg. Drikker ikke til vanlig altså. 

Anonymkode: 69c71...0c0

Nei, er ikke noe unormalt det. Har handlet inn øl eller cider på vanlige ukedager så jeg har til helgen mange ganger.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

På min lokale Rema er alltid den samme mannen på plass litt før 9 for å kjøpe dagens første øl. Det synes jeg er ganske trist. 

Anonymkode: 0c231...56e

Kanskje den samme mannen ikke syns det er trist i det hele tatt? Bare godt?

Er det du som avgjør hva som er rett eller galt, tror du?

Anonymkode: eb1b9...eec

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Kanskje den samme mannen ikke syns det er trist i det hele tatt? Bare godt?

Er det du som avgjør hva som er rett eller galt, tror du?

Anonymkode: eb1b9...eec

Tja, han sitter i rullestol og har mistet bena etter et langt liv med rus, så hvor mye godt det er i det, er jeg faktisk usikker på, du. 

Anonymkode: 0c231...56e

AnonymBruker
Skrevet

Det var garantert fordi du kjøpte smirnoff ice. De prøvde å se om du var under 18 år, for det er ingen over 18 år som drikker rusbrus

Anonymkode: cbc06...2d3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Litt i vinskapet hjemme, litt på hytta.  Innimellom kjøper vi også mer enn en kasse. 

Slippe å bruke tid på å dra på butikken hver gang vi spiser en bedre middag, eller har lyst på et glass i helgen.

For meg blir det litt det samme som at vi aldri kjøper en og en tannkremtube. Det er bare bortkastet tid. 

Anonymkode: accee...02f

Det skal noe til å kalle de 10 sekundene det tar å legge en tannkremtube i handlevognen for bortkastet tid😂.

Anonymkode: 6302c...6d2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det skal noe til å kalle de 10 sekundene det tar å legge en tannkremtube i handlevognen for bortkastet tid😂.

Anonymkode: 6302c...6d2

Du klarer ikke å ta et enkelteksempel, og overføre til alt annet du konsumerer på en uke 😅

Hvetemel, toalettpapir, alt av hermetikk, pasta, krydder, kjøtt på tilbud, vaskemidler, såper, folie og slikt, kullsyre, grillkull, kattesand, kattemat.... og hundre andre ting. Da kan du begynne å gange opp de 10 sekundene du bruker på tannkremtuben hver uke. 

Handler bulk når det nærmer seg tomt, gjerne på tilbud, så;

1) sparer mye penger

2) sparer mye tid da jeg kun er innom den enkelthylla en gang eller to i året. 

3) slipper frustrasjonen over at det ikke finnes tannkrem/dopapir/kattemat i huset, og en må hive seg i bilen og kjøre til butikken. 

I mitt eksempel med vinmonopolet er enda mer tid spart. Det krever en omvei på ca 10 minutter + tiden det tar å handle. Er kanskje innom 3-4 ganger i året, sett mot kanskje 45 om vi skulle kjøpt en flaske vin per tur. 

Anonymkode: accee...02f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...