Jaane doe Skrevet 25. april 2023 #21 Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): På en tirsdag? Jeg fikk mange blikk følte jeg. Drikker ikke til vanlig altså. Anonymkode: 69c71...0c0 Nei, er ikke noe unormalt det. Har handlet inn øl eller cider på vanlige ukedager så jeg har til helgen mange ganger.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #22 Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): På min lokale Rema er alltid den samme mannen på plass litt før 9 for å kjøpe dagens første øl. Det synes jeg er ganske trist. Anonymkode: 0c231...56e Kanskje den samme mannen ikke syns det er trist i det hele tatt? Bare godt? Er det du som avgjør hva som er rett eller galt, tror du? Anonymkode: eb1b9...eec
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #23 Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Kanskje den samme mannen ikke syns det er trist i det hele tatt? Bare godt? Er det du som avgjør hva som er rett eller galt, tror du? Anonymkode: eb1b9...eec Tja, han sitter i rullestol og har mistet bena etter et langt liv med rus, så hvor mye godt det er i det, er jeg faktisk usikker på, du. Anonymkode: 0c231...56e
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #24 Skrevet 26. april 2023 Det var garantert fordi du kjøpte smirnoff ice. De prøvde å se om du var under 18 år, for det er ingen over 18 år som drikker rusbrus Anonymkode: cbc06...2d3
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #25 Skrevet 26. april 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Litt i vinskapet hjemme, litt på hytta. Innimellom kjøper vi også mer enn en kasse. Slippe å bruke tid på å dra på butikken hver gang vi spiser en bedre middag, eller har lyst på et glass i helgen. For meg blir det litt det samme som at vi aldri kjøper en og en tannkremtube. Det er bare bortkastet tid. Anonymkode: accee...02f Det skal noe til å kalle de 10 sekundene det tar å legge en tannkremtube i handlevognen for bortkastet tid😂. Anonymkode: 6302c...6d2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #26 Skrevet 26. april 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det skal noe til å kalle de 10 sekundene det tar å legge en tannkremtube i handlevognen for bortkastet tid😂. Anonymkode: 6302c...6d2 Du klarer ikke å ta et enkelteksempel, og overføre til alt annet du konsumerer på en uke 😅 Hvetemel, toalettpapir, alt av hermetikk, pasta, krydder, kjøtt på tilbud, vaskemidler, såper, folie og slikt, kullsyre, grillkull, kattesand, kattemat.... og hundre andre ting. Da kan du begynne å gange opp de 10 sekundene du bruker på tannkremtuben hver uke. Handler bulk når det nærmer seg tomt, gjerne på tilbud, så; 1) sparer mye penger 2) sparer mye tid da jeg kun er innom den enkelthylla en gang eller to i året. 3) slipper frustrasjonen over at det ikke finnes tannkrem/dopapir/kattemat i huset, og en må hive seg i bilen og kjøre til butikken. I mitt eksempel med vinmonopolet er enda mer tid spart. Det krever en omvei på ca 10 minutter + tiden det tar å handle. Er kanskje innom 3-4 ganger i året, sett mot kanskje 45 om vi skulle kjøpt en flaske vin per tur. Anonymkode: accee...02f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå