Gå til innhold

Kjøpte 6 smirnoff ice kl 16. Er dette unormalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

På en tirsdag? :) Jeg fikk mange blikk følte jeg. Drikker ikke til vanlig altså. 

Anonymkode: 69c71...0c0

Nei, er ikke noe unormalt det. Har handlet inn øl eller cider på vanlige ukedager så jeg har til helgen mange ganger.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

På min lokale Rema er alltid den samme mannen på plass litt før 9 for å kjøpe dagens første øl. Det synes jeg er ganske trist. 

Anonymkode: 0c231...56e

Kanskje den samme mannen ikke syns det er trist i det hele tatt? Bare godt?

Er det du som avgjør hva som er rett eller galt, tror du?

Anonymkode: eb1b9...eec

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Kanskje den samme mannen ikke syns det er trist i det hele tatt? Bare godt?

Er det du som avgjør hva som er rett eller galt, tror du?

Anonymkode: eb1b9...eec

Tja, han sitter i rullestol og har mistet bena etter et langt liv med rus, så hvor mye godt det er i det, er jeg faktisk usikker på, du. 

Anonymkode: 0c231...56e

AnonymBruker
Skrevet

Det var garantert fordi du kjøpte smirnoff ice. De prøvde å se om du var under 18 år, for det er ingen over 18 år som drikker rusbrus

Anonymkode: cbc06...2d3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Litt i vinskapet hjemme, litt på hytta.  Innimellom kjøper vi også mer enn en kasse. 

Slippe å bruke tid på å dra på butikken hver gang vi spiser en bedre middag, eller har lyst på et glass i helgen.

For meg blir det litt det samme som at vi aldri kjøper en og en tannkremtube. Det er bare bortkastet tid. 

Anonymkode: accee...02f

Det skal noe til å kalle de 10 sekundene det tar å legge en tannkremtube i handlevognen for bortkastet tid😂.

Anonymkode: 6302c...6d2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det skal noe til å kalle de 10 sekundene det tar å legge en tannkremtube i handlevognen for bortkastet tid😂.

Anonymkode: 6302c...6d2

Du klarer ikke å ta et enkelteksempel, og overføre til alt annet du konsumerer på en uke 😅

Hvetemel, toalettpapir, alt av hermetikk, pasta, krydder, kjøtt på tilbud, vaskemidler, såper, folie og slikt, kullsyre, grillkull, kattesand, kattemat.... og hundre andre ting. Da kan du begynne å gange opp de 10 sekundene du bruker på tannkremtuben hver uke. 

Handler bulk når det nærmer seg tomt, gjerne på tilbud, så;

1) sparer mye penger

2) sparer mye tid da jeg kun er innom den enkelthylla en gang eller to i året. 

3) slipper frustrasjonen over at det ikke finnes tannkrem/dopapir/kattemat i huset, og en må hive seg i bilen og kjøre til butikken. 

I mitt eksempel med vinmonopolet er enda mer tid spart. Det krever en omvei på ca 10 minutter + tiden det tar å handle. Er kanskje innom 3-4 ganger i året, sett mot kanskje 45 om vi skulle kjøpt en flaske vin per tur. 

Anonymkode: accee...02f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...