AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #1 Skrevet 25. april 2023 Her tar vi det rolig, datet en måned men enda ikke overnattet sammen. Ikke hatt sex. Jeg ønsker å bruke tid og han er enig. hvor lenge venter dere men å ta det videre? Anonymkode: 000dc...695 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #2 Skrevet 25. april 2023 Han puler bak ryggen din. Anonymkode: 48cfa...5e9 3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #3 Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han puler bak ryggen din. Anonymkode: 48cfa...5e9 Min første tanke også... Når skal folk forstå at det ikke har noe betydning om du legger deg på rygg første eller tredje date... Og så har vi slike som TS, som venter til den ørtende daten, for å forsikre seg om at... Anonymkode: a2466...086 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #5 Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Her tar vi det rolig, datet en måned men enda ikke overnattet sammen. Ikke hatt sex. Jeg ønsker å bruke tid og han er enig. hvor lenge venter dere men å ta det videre? Anonymkode: 000dc...695 Han puler nok bak ryggen din, enig med hun over. Ingen gidder det der, han later soM om han er enig, men i realiteten synes han du er dritkjip Anonymkode: 83acb...62d 1
Gjest ti10 Skrevet 25. april 2023 #6 Skrevet 25. april 2023 I motsetning til de andre tror jeg ikke nødvendigvis at han puler bak ryggen din, TS, men jeg tror ikke du skal drøye det så veldig mye lenger før du tar et skritt videre. Han kommer ikke til å være tålmodig i all evighet. Mange menn er konfliktskye og tør ikke si hva de egentlig mener, spesielt i begynnelsen, så at han later som om han er enig, betyr ikke at han er det.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #7 Skrevet 25. april 2023 Det skal knulles på date 3 senest. Man skal tross alt videre i livet. Anonymkode: ed16d...b75 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #8 Skrevet 25. april 2023 Det har ingen betydning. Det finnes ingen regelbok for dette. Hva hjelper det å "bruke tid", tenker du? Er dere usikre på hverandre? Overnattet tredje gangen jeg traff han jeg nå er gift med, det er 20 år siden. Vi visste vi var interessert. Kanskje det funket, kanskje ikke. Trenger ikke være så mye mer komplisert enn det. Og kanskje han stikker når han har fått det han vil ha. Da får du bevist det - og jeg ville følt meg dum om det skjedde etter 2-3 måneder i stedet for med en gang. Anonymkode: 5a774...c26
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #9 Skrevet 25. april 2023 Men hvorfor vil han fortsatt møte meg da? Hvis han syns jeg er så kjip? Ts Anonymkode: 000dc...695 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #10 Skrevet 25. april 2023 Og så har vi så mye kontakt at jeg ikke forstår hvordan han skulle datet flere. Han sender flere snap i timen så vet liksom hvor han er til en hver tid. men kan godt være han gjør det. ts Anonymkode: 000dc...695
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #11 Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Men hvorfor vil han fortsatt møte meg da? Hvis han syns jeg er så kjip? Ts Anonymkode: 000dc...695 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Og så har vi så mye kontakt at jeg ikke forstår hvordan han skulle datet flere. Han sender flere snap i timen så vet liksom hvor han er til en hver tid. men kan godt være han gjør det. ts Anonymkode: 000dc...695 Har du reflektert over hvorfor du ikke har kjæreste, selv om du ønsker det? Anonymkode: 5a774...c26
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #12 Skrevet 25. april 2023 Et par måneder Anonymkode: c63a7...80c
Frkego Skrevet 25. april 2023 #13 Skrevet 25. april 2023 Både sex og overnatting bør komme tidlig for min del. For meg er det en viktig del av forholdet, så veldig kjipt å investere tid i noe som ikke fungerer. 1
Bombasi Skrevet 25. april 2023 #14 Skrevet 25. april 2023 (endret) Slutt da, dere som sier han knuller bak hennes rygg. Det er da ingenting som tyder på det. Hvor lenge dere ønsker å date'e og holde det gående før dere tar neste steg er det kun dere som vet. Høres ut som om at dere er på samme side også siden dere begge ønsker å bruke tid. Mange har det behovet. Menn også. Det eneste dere bør passe på er at dere ikke begge går rundt og er redd for å ta neste steg, når begge egentlig ønsker å ta det. Og som kvinne bør du tenkte på at når du som kvinne ber om tid, og han sier seg enig, så bør gjerne du stå for hintet videre når du er klar for det. En gentleman pusher ikke. Er han beskjeden i tillegg så pusher han ihvertfall ikke. Kos dere! Èn måned er ikke kjempelang tid, egentlig. Men ikke vent for lenge... for da kommer faren med at ting bare dør ut i intet. Endret 25. april 2023 av Bombasi 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #15 Skrevet 25. april 2023 Bombasi skrev (3 minutter siden): Slutt da, dere som sier han knuller bak hennes rygg. Det er da ingenting som tyder på det. Hvor lenge dere ønsker å date'e og holde det gående før dere tar neste steg er det kun dere som vet. Høres ut som om at dere er på samme side også siden dere begge ønsker å bruke tid. Mange har det behovet. Menn også. Det eneste dere bør passe på er at dere ikke begge går rundt og er redd for å ta neste steg, når begge egentlig ønsker å ta det. Og som kvinne bør du tenkte på at når du som kvinne ber om tid, og han er enig, så bør gjerne du stå for hintet videre når du er klar for det. En gentleman pusher ikke. Er han beskjeden i tillegg så pusher han ihvertfall ikke. Kos dere! Men ikke vent for lenge... for da kommer faren med at ting bare dør ut i intet. Takk for det. Begge kommer ut av langvarige forhold og har nettopp begynt å date etter en periode med bearbeidelse av det som har vært, Syns det er litt rart å ta det videre, etter å ha vært i et langvarig forhold. ts Anonymkode: 000dc...695 1 1
Bombasi Skrevet 25. april 2023 #16 Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk for det. Begge kommer ut av langvarige forhold og har nettopp begynt å date etter en periode med bearbeidelse av det som har vært, Syns det er litt rart å ta det videre, etter å ha vært i et langvarig forhold. ts Anonymkode: 000dc...695 Da skjønner jeg enda bedre at dere ønsker å bruke tid. Ting må fordøyes, ting må kjennes på og ting må tilpasses, der hodet må henge med. Ikke stress hvis du ikke ønsker eller er klar for det. Tid er ikke viktig. Tid trenger ikke engang være relevant. Og ikke tenk på hva og hvordan andre gjør det. Drit i dem. Tenk på deg selv, du. 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #17 Skrevet 25. april 2023 Bombasi skrev (25 minutter siden): Da skjønner jeg enda bedre at dere ønsker å bruke tid. Ting må fordøyes, ting må kjennes på og ting må tilpasses, der hodet må henge med. Ikke stress hvis du ikke ønsker eller er klar for det. Tid er ikke viktig. Tid trenger ikke engang være relevant. Og ikke tenk på hva og hvordan andre gjør det. Drit i dem. Tenk på deg selv, du. Du virker reflektert. Hvor lang tid ville dy venter i en sånn situasjon. Anonymkode: 000dc...695 1 1
Bombasi Skrevet 25. april 2023 #18 Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du virker reflektert. Hvor lang tid ville dy venter i en sånn situasjon. Anonymkode: 000dc...695 Takk 😊 Går ikke an å oppgi tid her. Det er alt etter nårtid dere er klar for det og det naturlige steget videre for dere kommer. Det kan gå mange måneder, men det kan også skje i morgen. Kanskje du skal legge tanken om sex på hylla inntil videre, og tenke at overnatting uten sex er første steg. Er han interessert så venter han det som må til, særlig siden han selv også trenger tid. Da bør han forstå. Er han utålmodig og ikke ønsker å vente på deg, ja, da er han kanskje ikke riktig for deg? Flørt og kjemi er viktig at dere holder gående i mangel på fremdrift. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå