Gå til innhold

kjøpt universal fjernkontroll, men får den ikke til å bli kodet med tv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg har kjøpt hos biltema, så trodde dette skulle være enkelt, så har ikke funnet svarene jeg trenger. Har prøvd å se kodene i biltemas hjemmeside, men ingen koder passer. 

universal fjernkontroll

Anonymkode: be6cd...c2d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

jeg har kjøpt hos biltema, så trodde dette skulle være enkelt, så har ikke funnet svarene jeg trenger. Har prøvd å se kodene i biltemas hjemmeside, men ingen koder passer. 

universal fjernkontroll

Har du prøvd alle kodene som er laget for din tv? 

Anonymkode: 3cbab...e9b

Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

universal fjernkontroll

Hva slags TV har du da? En del nyere TV'r har blåtann-fjernkontroll, og da vil ikke slike billige universal-saker fungere

AnonymBruker
Skrevet
newman01 skrev (5 timer siden):

Hva slags TV har du da? En del nyere TV'r har blåtann-fjernkontroll, og da vil ikke slike billige universal-saker fungere

Takk for din respons. Jeg kan gå opp å ta bilde av tven. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

När du har valt apparat, tryck OK och knappa därefter in den 4-siffriga programmeringskoden. Fabriksinställd kod på displayen är ”0288”, som du ska ändra till koden för märket på din TV. Den första siffran blinkar tills du har knappat in den första siffran i koden. Då börjar den andra siffran blinka tills du har knappat in den andra siffran i koden. Gör likadant med den tredje och fjärde siffran i koden. När alla 4 siffror har knappats in kommer den första siffran att börja blinka igen. Om koden är t.ex. ”0322” kommer displayen att visa följande bilder:

AnonymBruker
Skrevet
newman01 skrev (5 timer siden):

Samsung

20230426_151828.jpg

Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

har leitet eller koder, men finner jo ikke det til tven.

Koder til Samsung tv'r står på side 72 ifølge mine øyne... 

image.png.4db81b3b67d15584942c68a81068d97a.png

AnonymBruker
Skrevet
newman01 skrev (6 timer siden):

Koder til Samsung tv'r står på side 72 ifølge mine øyne... 

image.png.4db81b3b67d15584942c68a81068d97a.png

Det har man lite tiltro til måten man skal gjøre det på. Men jeg gjorde et forsøk, uten resultater. Men har fått hjelp til å gjøre det på en bedre måte, dermed har det løst seg. 

Ja, jeg ser den koden som skal brukes der nå, 203.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...