Gå til innhold

Hvor ofte spiser du godteri?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Helt ærlig, hvor ofte spiser du noe form for godteri? En liten sjokolade? Drops?

kom til å tenke på at normalen er hver lørdag/helg, men jeg tror egentlig man spiser godteri oftere…

her spiser jeg nesten hver dag, bare litt men ja 🫢

Anonymkode: ccd7a...627

Skrevet

Sjokolade..hver dag...for det er nesten det jeg får i meg 

AnonymBruker
Skrevet

Litt hver dag her også🙈 Klarer ikke la være når kvelden kommer, må liksom ha et eller annet. Har lange perioder der det bare er lørdag som gjelder altså, men så havner jeg i feil modus igjen😅

Anonymkode: 78196...89f

Skrevet

1 gang i uka, på lørdager 😊

Skrevet

Blir desverre litt hver dag 

AnonymBruker
Skrevet

Spiser noe søtt, hver dag, men i små mengder. 

Anonymkode: 31e0d...bdc

• Liker 2
Skrevet

Hver eneste dag. Men ikke så mye. En konfektbit til tekoppen etter frokost, for eksempel. 

AnonymBruker
Skrevet

Ei gang i måneden ca, blir et par Dent sukkerfrie pastiller. 

Anonymkode: abc46...648

• Nyttig 1
Skrevet

Nesten hver dag 😃

AnonymBruker
Skrevet

4-5 ganger i året. Glemmer hvor godt det er. H ar det ikke som en vane å spise det til vanlig, så i høytider osv blir jeg minnet på godteri og kommer på at det er digg😅

Anonymkode: 61ff6...f7b

Skrevet (endret)

Jeg kan gå månedsvis  uten å tenke på det, så kan jeg få dilla og spise en halvkilo smågodt nesten hver dag i en uke eller to også repeter🤭

Endret av pautina
feil
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri.

Spiser hjemmelaget dessert etter middagen i helgene, men aldri industrielt godteri - livet er for kort!

Anonymkode: 56f01...d18

AnonymBruker
Skrevet

Derfor finnes det så mange overvektige.

Anonymkode: e5633...12a

AnonymBruker
Skrevet

Ca 3 ganger i mnd vil jeg tro.

Anonymkode: 5d99e...df6

Skrevet

Hver dag😅 spiser noe form for godteri hver dag, fordi jeg vil det selv , syns det er godt å trives med det. Spiser det med venninner/ kjæresten og familie. Er veldig slank, elsker kroppen min og er godt trent. Trener 5 dager i uken og trives med å spise godteri. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Soleil70 skrev (3 timer siden):

Stort sett hver dag! 

Samme her. 

AnonymBruker
Skrevet

Det kan faktisk gå uker mellom hver gang. 

Vi kjøper aldri inn noe selv. Så de gangene jeg spiser er bit er om det står fremme på jobb og jeg er litt småsulten. Og om vi har fått sjokolade i gave til påske eller jul, da setter vi frem, og tar en og annen bit. Men påskeegget fra jobb er fortsatt halvfullt. 

Anonymkode: 608c2...86f

Skrevet

Så godt som aldri. Men det er ikke fordi jeg er så bevisst på det, men fordi jeg ikke synes det smaker spesielt godt. I alle fall ikke sjokolade og kaker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...