AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #21 Del Skrevet 26. april 2023 Viste ikke at dette fantes i Norge. Jeg har aldri i mitt liv hatt en selger på døra. Anonymkode: 4e154...e6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 26. april 2023 #22 Del Skrevet 26. april 2023 Kan ta med de som står utendørs og på kjøpesenter og driver med salg også..... 😝 Går lange omveier eller later som jeg er opptatt med andre ting, om jeg ser sånne. Ikke alle respekterer et nei heller.... Fatter ikke at folk en gang vil ha sånne jobber jeg.... 🤔 Vil jeg støtte en organisasjon eller bytte f.eks teleforabonnent, så gjør jeg det på egenhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 26. april 2023 #23 Del Skrevet 26. april 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vi fikk noen som tigget etter penger til et eller annet og da vi svarte at vi ikke hadde kontanter, foreslo de at vi kunne jo gå og ta ut penger og så kunne de komme tilbake og få pengene... Anonymkode: 7b819...84f Herregud.... I dag gikk jeg forbi en av de vanlige rumenske tiggerne som sitter på gata i nærheten av kjøpesenteret her. Nå har de visst innsett at folk flest ikke går med kontanter på seg lenger, for nå hadde han faktisk fått laget seg et skilt med et vipps nummer man kunne vippse han penger til... 😲 De vil altså ikke at folk skal slippe unna med unnskyldningen om å ikke ha penger på seg lenger! Jeg gir aldri til tiggere. Vil ikke at det skal lønne seg for dem å komme hit og tigge, istedenfor å ta seg jobber. Og jeg kjenner jeg blir skikkelig irritert i det man går forbi dem, fordi de da skjønner at de ikke får noe av deg og setter i gang en lang remse med utenlandske ord... ikke vanskelig å skjønne at de kaster dritt etter deg fordi du ikke ga dem noe! Frekt som faen. Det frister derfor aldri å gi dem fem øre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #24 Del Skrevet 26. april 2023 Fame skrev (20 timer siden): Der jeg bodde før fikk jeg Jehovas Vitner på døra. Jeg turte ikke si nei, så jeg tok pent i mot det bladet de kom med mens de bablet i vei om Gud. De kom hver eneste måned i et år før vi flytta Skulle gjerne hatt mer besøk fra ei dame som kom fra Jehovas Vitner. Utrolig nydelig dame. 🙂 Anonymkode: a7cf9...0d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #25 Del Skrevet 27. april 2023 Kjøp/lag klistremerker/skilt med likhet i hva folk har på postkassene mot reklame og heng på døren. Det fungerer sikkert. Anonymkode: 39847...326 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 27. april 2023 #26 Del Skrevet 27. april 2023 Jeg hater de som ringer på tlf og på døra. Siste jeg hadde på samme uke var fra Verisure og noe TV greier. Jeg snylter på alt Discovery, Netflix, Viaplay, Disney og Gud vet hva annet. Jeg skal ikke kjøpe abonnement noe sted. Hun fra Verisure lurte på om jeg ville ha alarm og jeg takket nei. Hun lurte på om jeg hadde røykvarslere og det har jeg selvsagt. Har det i hvert eneste rom og de er seriekoblet. Hun tvilte på at de var seriekoblet, så hun garanterte at de fra Verisure var det. Jeg VET at mine er seriekoblet og takket igjen nei til alarm. Dette synes hun var veldig dumt tenkt av meg siden jeg var veldig opptatt av brannsikring. Jeg sa at de varslerne jeg har er ganske nye og bra nok til meg. Hun ga seg faen ikke og til slutt sa jeg at hun gjerne må bruke tiden sin på å snakke, jeg hadde god tid. Jeg kom ikke til å kjøpe noe uansett hvor lang tid hun ville stå ved døra mi. Plutselig sier hun bare «neivel» og går. Endelig tenkte jeg da og slang igjen døra. Nå har jeg bestilt skilt hvor det står «SELGERE TOTALT UØNSKET, IKKE RING PÅ« Gleder meg til å sette opp det skiltet. Skulle noen allikevel ringe på så skal jeg vise de skiltet og bare slenge igjen døra. At folk i det hele tatt vil ha sånne jobber skjønner jeg ikke. Før peller jeg heller flasker gatelangs og i søplebøtter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdiett Skrevet 5. november 2023 #27 Del Skrevet 5. november 2023 Vel. Du fikk det som du ville. Nå er det faktisk delvis forbudt med dørsalg. I hverfall på kveld og helg. Og man får også muligheten til å reservere seg mot dørsalg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå