Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

slo opp med kjæresten for en uke siden, det er en fyr som er i samme omgangskrets som meg, merker at vi har godt øye for hverandre, men nå har jeg blitt presentert en ny en av min venninne. Han vil så gjerne date meg, men jeg vil heller ha han andre. Jeg kjenner han ikke bare sett han i flere år.Vet ikke om jeg får god respons dersom jeg går frem, han går jo ikke frem så.

Burde jeg kanskje date han som jeg ble kjent med altså kar nr 2?

Anonymkode: 01923...25b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er spørsmålet her egentlig?

Nei du burde ikke date bare for å komme over eksen din. Har du lyst på han første du snakket om er du nødt til å gå frem, å bli avvist? jaha, det får gå, men da slipper du å angre.

Anonymkode: ae18e...09e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Egentlig så burde du ikke date noen så kort tid etter et brudd, men om du virkelig er over eksen allerede og bearbeidet alle følelser og minner så er det bare å date ivei. Du kan jo bli bedre kjent med begge to, det ene trenger ikke utelukke det andre. 

Anonymkode: 26b1f...e27

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes du ikke burde date han du ikke er interessert i bare får å gjøre venninna di en tjeneste. En uke siden brudd, vil jeg si at du burde vente med å gå inn i forhold med det samme

Anonymkode: 6e48c...c80

AnonymBruker
Skrevet

Tør å bli sikker nok på deg selv til å trives også med å være alene. Da vil du ikke ønske deg andre menn en en du seriøst er interessert i.

Nå virker du mer redd for å være alene, og heller vil inn i et forhold uavhengig av hvem du passer med eller selv liker.

Vær alene til du blir tryggere på deg selv, da er det også større sjanse for at forholdene dine vil vare i fremtiden.

Anonymkode: 13f3c...0b0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En uke etter brudd og allerede over eksen og all smerten som er med etter bruddet. Det er ikke hver dagskort. Vil ikke anbefale at du dater han du ikke er interessert i, skal du kaste borten tiden din og hans tid må det være noe interesse som drivkraft.

Date han du egentlig vil bli kjent med.

Anonymkode: 0a6fe...337

AnonymBruker
Skrevet

Wow, skikkelig dilemma alstå.

Ta deg sammen!

Anonymkode: 2b9d8...722

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke, du kjenner egentlig ikke en du har sett over en lengre periode?. Det kan da ikke være noe farlig i å gå frem å bli kjent. Hvilket respons er du redd for, du går jo kun inn som en bekjent i første omgang. Bli kjent med en som er i samme krets har blitt en utfordring, 

Anonymkode: ee05a...764

AnonymBruker
Skrevet

Lol, er det samme menneske som har skrevet alt over her? Vanskelig å tro at 8 randoms skriver på samme måte og med samme type skrivefeil. 

Anonymkode: 5c596...bd9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...