AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #1 Skrevet 25. april 2023 Hei, Jeg har møtt en mann med tre barn. Jeg er en dame som er veldig glad i barn og min trøst etter bruddet var at nå kunne jeg finne meg en mann som har barn, som jeg kan bli glad i. Søsken til mitt barn. Men mannen vil ha særboerskap. Jeg tenker ok, det går fint, for jeg er jo fornøyd med livet sånn som det er nå..men kjenner inne i meg en stor sorg allikevel. Jeg ønsker meg et hjem sammen med han men han har ikke trua på at det kan bli noe bra. Men han vil bli samboere når barna er store og har flyttet ut. Jeg kunne tenke meg å være en omsorgsperson for dem og hjelpe han litt, da han stresser en del med å være alene med så mange barn. ( jeg har bare ett ) Kanskje noen her kan dele sine erfaringer med dine og mine barn, og fortelle om hvordan dere tenkte før dere flyttet sammen og hvordan det faktisk ble når dere flyttet sammen. Ble det vanskelig og stress eller fint? Kanskje noen kan dele litt slik at jeg får hodet på "rett kjøl" siden jeg sikkert ikke helt forstår hva jeg drømmer om. 😅 Anonymkode: 10977...d6d
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #2 Skrevet 25. april 2023 Det er veldig fint at du ønsker og bli mer involvert i hans barn😊 ønsker han og bli mer involvert i ditt barn? Men vet ikke hvor mye framtid det er i dette forholdet for å være ærlig. Høres ut som det blir mine og dine barn, men vis barna er nære ungdoms og tid til å flytte ut så blir jo ikke det så gale hvor gammle er hans barn? Og ditt? Anonymkode: 834c6...85f
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #3 Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er veldig fint at du ønsker og bli mer involvert i hans barn😊 ønsker han og bli mer involvert i ditt barn? Han er ærlig og sier at han ikke direkte ønsker det, men samtidig at det ikke er helt borti natta å tenke sånn. Han har ikke trua på at det er bra for barna å ha en stefar/stemor. Det respekterer jeg, og forstår det er noe som kommer av at han engstelig for å påføre barna mer tunge følelser og savn om vi skulle skilles da, feks. Jeg har falt til ro med det, men greier ikke helt å kvitte meg med mitt ønske om flere barn i mitt liv. 🙈 Anonymkode: 10977...d6d
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #4 Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Han er ærlig og sier at han ikke direkte ønsker det, men samtidig at det ikke er helt borti natta å tenke sånn. Han har ikke trua på at det er bra for barna å ha en stefar/stemor. Det respekterer jeg, og forstår det er noe som kommer av at han engstelig for å påføre barna mer tunge følelser og savn om vi skulle skilles da, feks. Jeg har falt til ro med det, men greier ikke helt å kvitte meg med mitt ønske om flere barn i mitt liv. 🙈 Anonymkode: 10977...d6d Helt ærlig, finn deg en bedre mann. Det blir ikke bedre Anonymkode: 834c6...85f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå