AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #1 Skrevet 25. april 2023 Jeg fyller rundt tall i sommer og har mest lyst på en tur alene. Late dager på hotel, gå på museer (ikke lekebutikker😏) og nyte mitt eget selskap. Barna er store og mannen har sine foreldre rett nede i veien om det skulle behøves. Bestille og bare glede seg? Anonymkode: b7d9c...dae 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #2 Skrevet 25. april 2023 Nei, det er ikke egoistisk. Hvorfor skulle det være det? Kos deg, herregud. Man lever bare EN GANG. Anonymkode: 648ec...faa 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #3 Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg fyller rundt tall i sommer og har mest lyst på en tur alene. Late dager på hotel, gå på museer (ikke lekebutikker😏) og nyte mitt eget selskap. Barna er store og mannen har sine foreldre rett nede i veien om det skulle behøves. Bestille og bare glede seg? Anonymkode: b7d9c...dae Jeg tenker det nok er rart å dra alene om dere ikke også drar sammen. Altså: om ferien det året du fyller 40 eller 50 er «mor drar til Paris» og intet annet. Om ferien er «hele familien drar på hytta tre uker og så til Danmark/Spania/el og så drar mor alene til Paris? Alt bra. Og dette blir egentlig ekstra vrient for eldre barn. Det er ikke moro for en 15-åring å si «vi var bare hjemme i sommer, vi, fordi vi måtte spare så mamma fikk dra alene til Paris på 50-årsdagen». Anonymkode: 5ca5f...bf3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #4 Skrevet 25. april 2023 Bare å reise! Har reist alene mange ganger,har aldri hatt dårlig samvittighet. Anonymkode: 3db91...b52 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #5 Skrevet 25. april 2023 At du har lyst til å nyte noen dager alene reagerer jeg ikke på. Jeg utvider ofte jobbturer litt for å bare være meg. Det eneste jeg reagerer litt på er at du ikke vil nyte dette sammen med mannen. Eller hele familien. Skape minner sammen. Kan ikke du/mannen heller gi deg dette i 40-årsgave? - en annen helg? Anonymkode: 5298e...446
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #6 Skrevet 25. april 2023 Jeg lurer mest på hvorfor mannen bør ha foreldrene sine i nærheten i tilfelle…et eller annet. For noen få dager uten kona. Anonymkode: 22ef0...d27 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #7 Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg lurer mest på hvorfor mannen bør ha foreldrene sine i nærheten i tilfelle…et eller annet. For noen få dager uten kona. Anonymkode: 22ef0...d27 Ja, det er nok best å få dem til å flytte inn. Anonymkode: abfd1...2a5 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #8 Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja, det er nok best å få dem til å flytte inn. Anonymkode: abfd1...2a5 😂😂 Anonymkode: 22ef0...d27
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #9 Skrevet 25. april 2023 Bare å bestille 🙂 Anonymkode: 4ddb6...15e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå