AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #1 Skrevet 25. april 2023 Hva kan få en kvinne fra å nesten oppføre seg som din kjæreste i løpet av hel helge, til å miste interessen etter noen dager? Aldri forstått meg på slik oppførsel! Er kvinner(og menn kanskje?) så uforutsigbare og ustabile i dagens dating marked? Hun her sist var veldig attraktiv og jeg vet hun har datet mye. Har x antall menn som ønsker å treffe henne via tinder osv. Kan det være at slike kvinner som det blir mer følelsesmessig ustabile og aldri fornøyd og at det derfor er smart å holde seg unna de? Tror hun også har blitt playet mye av kjekkaser. Jeg var derimot veldig ærlig på at jeg likte hun og at jeg for gammel for å drive med slikt! Egentlig synd at jeg likte hun her såpass, men burde vel forstått at en kvinne som dater og ligger så mye rundt ikke er noe å bli involvert med. Vi avtalte å treffes til helgen igjen, men merker nå at interessen er fraværende. Man merker jo fort om en kvinner er veldig interessert eller ikke! Og hvorfor skal man fortsette å gidde å date når folk er så falske og uærlige!? Jeg leser stadig vek her om kvinner som erfarer tilsvarende med menn som "player" de, men mitt inntrykk er at attraktive kvinner ikke alltid er så mye bedre. Så hvorfor gidder kvinner å late som at de ønsker noe mer seriøst, når helt klart ikke er fornøyd med noe? Bare for å være "høflig"? Anonymkode: 65f93...601
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #2 Skrevet 25. april 2023 Det er nok grums som kommer ifra fortiden til disse kvinnene. Omsorgssvikt i barndommen f.eks. De har ikke lært seg å si ifra på en klar og tydelig måte, og sette grenser for seg selv. Men lar seg utnytte. Men alle slike kvinner er ikke slik. Mulig du tiltrekker deg en type personlighet, som ikke er bra for deg. Hvis du lærer deg å kjennetegne disse kvinnene, er det lettere å unngå dem. Anonymkode: 9468b...c9e 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #3 Skrevet 25. april 2023 Det er ekstremt vanlig hos begge kjønn. Tror ikke at det har noe med emosjonell ustabilitet, det er bare datingkulturen som har blitt slik. Man går fort inn i ting, for så å finne ut at det ikke er full match likevel. Og siden ingen tør å stille spørsmål eller snakke om følelser så blir en stående forvirret tilbake. Anonymkode: af33f...f52 6 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #4 Skrevet 25. april 2023 Bare fordi hun ikke var interessert i deg betyr ikke at hun er falsk og uærlig og ustabil. Det er fullt lov å miste interessen, og var dere sammen en hel helg så fikk hun vel god tid til å se flere sider av deg hun kanskje ikke likte og god tid til å føle på hvordan det var å være mye rundt deg og fant ut at dette ikke var det hun letet etter. Menn er sånn hele tiden og kvinner kan også være sånn, det er menneskelig. Anonymkode: bdfa5...fb3 3 5
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #5 Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Bare fordi hun ikke var interessert i deg betyr ikke at hun er falsk og uærlig og ustabil. Det er fullt lov å miste interessen, og var dere sammen en hel helg så fikk hun vel god tid til å se flere sider av deg hun kanskje ikke likte og god tid til å føle på hvordan det var å være mye rundt deg og fant ut at dette ikke var det hun letet etter. Menn er sånn hele tiden og kvinner kan også være sånn, det er menneskelig. Anonymkode: bdfa5...fb3 Da trenger man vel ikke late som at man er interessert å ønsker å treffes mer. Derfor jeg snakker om å være ustabil, fra å være veldig interessert i det jeg går ut døra, til nesten ikke interessert etter noen dager. Aldri forstått meg på slik oppførsel! For meg er det veldig falskt. Basert på kroppsspråk og kjemi, så virket hun veldig interessert under hele oppholdet, men jeg er jo ikke kvinne, så vet ikke hvordan dere fungerer og hvor fort ting kan "snu"!? Men jeg er egentlig ikke overrasket, basert på hennes dating historie. Bare litt synd jeg genuint likte hun her såpass. TS Anonymkode: 65f93...601
Andro Skrevet 25. april 2023 #6 Skrevet 25. april 2023 Det har alltid eksistert emosjonelt ustabile personer av alle kjønn. Jeg vet ikke bakgrunnen for din "datehelg" eller hva det er for noe, men det er dumt å ha høye forhåpninger om stabilitet dersom du møtes første gang ved å bruke ei helg sammen. Iblant bruker folk det bare for ha en opplevelse, eller kjenne etter hvordan det funker å bruke tid sammen. Å gå for fort fram straffer seg ofte. Jeg vet ikke hvor emosjonelt stabil du er heller? Har dere avtalt at dere er kjærester? 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #7 Skrevet 25. april 2023 Jeg tror heller hun plukket opp tankene du har om henne og kvinner generelt, og 🚩🚩🚩 løp avgårde. Anonymkode: 1b347...ede 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #8 Skrevet 25. april 2023 Det du skriver henger jo ikke på greip. Du sier hun har mistet interessen, men likevel at dere fremdeles har en avtale om å møtes til helgen, men at du ikke vet at du er interessert i henne fordi hun har datet for mange før deg...? Slik jeg leser innholdet i hovedinnlegget så har du et stort problem med at hun har datet flere menn før enn hva du er komfortabel med. Da er det kanskje feil av deg å date kvinner du selv i utgangspunktet er skeptisk til... Anonymkode: 426b8...0dc 1 3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #9 Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Da trenger man vel ikke late som at man er interessert å ønsker å treffes mer. Derfor jeg snakker om å være ustabil, fra å være veldig interessert i det jeg går ut døra, til nesten ikke interessert etter noen dager. Aldri forstått meg på slik oppførsel! For meg er det veldig falskt. Basert på kroppsspråk og kjemi, så virket hun veldig interessert under hele oppholdet, men jeg er jo ikke kvinne, så vet ikke hvordan dere fungerer og hvor fort ting kan "snu"!? Men jeg er egentlig ikke overrasket, basert på hennes dating historie. Bare litt synd jeg genuint likte hun her såpass. TS Anonymkode: 65f93...601 Det er helt vanlig. Det er menneskelig. Kanskje det var noe du gjorde eller kanskje det er hun som har commitment issues. Du skulle bare visst hvor vanlig det er blandt menn å gå fra "jeg føler virkelig vi er sjelevenner" under en sexhelg og "gleder meg til å se deg igjen" til å ghoste og aldri gi lyd fra seg. Det er veldig kjipt og folk som holder på sånn burde være mer åpen om følelsene og issuesene sine, men en del er nok ikke såpass innsiktsfulle at de forstår hvorfor de er sånn selv engang. Anonymkode: bdfa5...fb3 1 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #10 Skrevet 25. april 2023 Mange kvinner og menn er veldig konfliktsky og tør ikke å si direkte til ansiktet på den man dater at man ikke vil ses mer. Derfor kan man bli veldig overrasket når man tilsynelatende hadde god kjemi på date og så dabber interessen raskt av over meldinger. Dette skjer hele tiden, også med meg som er kvinne som dater menn Anonymkode: 627fd...452 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #11 Skrevet 25. april 2023 Tror du at alle damer er like? Anonymkode: 86f53...c02 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #12 Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg tror heller hun plukket opp tankene du har om henne og kvinner generelt, og 🚩🚩🚩 løp avgårde. Anonymkode: 1b347...ede Herregud, henger jo ikke på greip det du sier her, bare ute etter å lage kvalme eller? Og nei, har ikke avtalt at vi er "kjærester". Seriøst? Ingen oppegående mennesker ønsker vel å gå så kjapt frem. Prøver bare å forstå hvordan noen kan snu så kjapt når det kommer til interesse, når alt tydet mot noe bra og hyggelig mens man tilbrakte tid sammen Men har en mistanke om at det er noen av de årsakene som nevnt tidligere her., Anonymkode: 65f93...601
ClausSaus Skrevet 25. april 2023 #13 Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva kan få en kvinne fra å nesten oppføre seg som din kjæreste i løpet av hel helge, til å miste interessen etter noen dager? Aldri forstått meg på slik oppførsel! Er kvinner(og menn kanskje?) så uforutsigbare og ustabile i dagens dating marked? Hun her sist var veldig attraktiv og jeg vet hun har datet mye. Har x antall menn som ønsker å treffe henne via tinder osv. Kan det være at slike kvinner som det blir mer følelsesmessig ustabile og aldri fornøyd og at det derfor er smart å holde seg unna de? Tror hun også har blitt playet mye av kjekkaser. Jeg var derimot veldig ærlig på at jeg likte hun og at jeg for gammel for å drive med slikt! Egentlig synd at jeg likte hun her såpass, men burde vel forstått at en kvinne som dater og ligger så mye rundt ikke er noe å bli involvert med. Vi avtalte å treffes til helgen igjen, men merker nå at interessen er fraværende. Man merker jo fort om en kvinner er veldig interessert eller ikke! Og hvorfor skal man fortsette å gidde å date når folk er så falske og uærlige!? Jeg leser stadig vek her om kvinner som erfarer tilsvarende med menn som "player" de, men mitt inntrykk er at attraktive kvinner ikke alltid er så mye bedre. Så hvorfor gidder kvinner å late som at de ønsker noe mer seriøst, når helt klart ikke er fornøyd med noe? Bare for å være "høflig"? Anonymkode: 65f93...601 En god del mennesker er emosjonelt ustabile. Dette gjelder på langt nær bare kvinner. 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #14 Skrevet 25. april 2023 Det er heller bare slik datingkulturen har blitt dessverre, nesten så man ikke bør være interessert i daten sin for å håndtere det bedre når man blir ghostet 😅 https://www.kk.no/livet/hva-skal-du-i-helga-spurte-han-for-han-forduftet/78666009 Anonymkode: 3ac29...68c 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #15 Skrevet 26. april 2023 Har opplevd dette med menn og. Anonymkode: c15b6...50e 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå