AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #1 Skrevet 25. april 2023 Hadde grønt hår og farget over med lys kobber farge. Det grønne vil IKKE ut å nekter å la seg farge. Så nå er håret mitt kobber rødt med grønnskjær 😭. Hvis jeg kjøper en mørk brun eller i værste fall svart farge, vil det da la seg farge over???? Og jeg kan ikke dra til frisør for jeg skal reise bort i morgen så det rekker jeg ikke 😭😭😭 Anonymkode: e6724...acf
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #2 Skrevet 25. april 2023 Typisk pridehår. Snart den tida igjen. Hold ut. Anonymkode: 7106c...ddf
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #3 Skrevet 25. april 2023 Er vel bleking som må til først skulle jeg tro. Anonymkode: 19aff...754
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #4 Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er vel bleking som må til først skulle jeg tro. Anonymkode: 19aff...754 Er redd for at håret brenner seg hvis jeg begynner med bleking oppå alt dette Anonymkode: e6724...acf
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #5 Skrevet 25. april 2023 Kan hende du får grønnskjær i mørkt eller sort hår også, men vil tro grønnskjæret synes mye mindre gjennom det mørke hvertfall. Er det virkelig full krise så kjøp en semipermanent farge med chocolate brown eller dark brown, disse blir nesten sort. Ikke kjøp permanent farge, aller helst kjøp en wash out farge sånn at det mørke går ut av håret og du kan få hjelp av en frisør når du kommer hjem fra ferie Anonymkode: 27580...488 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #6 Skrevet 25. april 2023 Grønnskjæret vil synes mindre jo mørkere du farger over. Prøv en mørkebrun, varmtonet farge. Anonymkode: 8f218...9b7 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #7 Skrevet 26. april 2023 Tusen takk for svar fra dere to siste 🤗. Jeg kjøpte en mørkebrun semifarge. Den dekket over alt, ikke noe grønnskjær. Og siden jeg har brune øyne og litt varm hudfarge så ble det en fin farge til meg uten at jeg ble for blek. Så tror jeg bare beholder den fargen. 🙂 Anonymkode: e6724...acf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå