Gå til innhold

Bytter dere stilling ?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg vil si at jeg elsker og stå alle veier opp ned jeg er yoga lærer er og jeg tenker på soverommet som en yoga sal

Anonymkode: fa374...090

• Liker 2
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bytter stilling mellom våre favorittstillinger....

Skrevet

Er vel innom 3-4 stillinger hver gang vi har sex, de flyter på en måte litt over i hverandre (om det gir mening). Har flere favorittstillinger, kommer helt an på humøret :)

AnonymBruker
Skrevet

Ja absolutt! Vi bytter stilling kanskje 5-9 ganger. Litt ut ifra hva jeg synes er digg, og for at han skal holde ut lenger.

69, doggy og intim misjonær er kanskje greia for meg. Men jeg er med på alt.

Anonymkode: 01fbf...402

Gjest Lykkedykker
Skrevet

Ja, blir jo sørgelig kjedelig å holde seg til én fast. 

Skrevet

Vi bytter nok nær sagt alltid. Vi er alltid innom misjonær og der bruker vi nok mest tid og nyter mest, men variasjonen er ganske stor.

Skrevet
Frkego skrev (På 25.4.2023 den 17.58):

Har et bredt spekter med stillinger og bytter ofte mellom flere stillinger på samme omgang. Tar vi en kjappis så holder vi vel oss til samme stilling, men å pule i misjonæren i en times tid tror jeg ville vært slitsomt 😅 Varierer hvilken stilling vi begge foretrekker også. 

Min favorittstilling er vel misjonæren eller at jeg ligger på magen. Mannens er å ligge på siden vendt mot hverandre, misjonæren eller at jeg rir. Ønsker vi det litt røft er doggy begges favoritt og vi er innom den nesten hver gang vi har sex. 

Enig! :)👍

Gjest Martineher
Skrevet

Bytter stilling mange ganger om vi har god tid! Er det dårlig tid er det misjonær til målet er nådd! 

Skrevet

Vi bytter flere ganger underveis. Favorittene er doggy og reverse cowgirl. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...