AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #1 Skrevet 25. april 2023 Hei. Jeg leier et sted fra et boligfirma. Jeg bor i første etasje på en blokk, og det er ingen kjeller under meg. Det går rett ut på bakkeplan. Med jord og planter. Jeg tror ikke verandadøra er helt tett fordi det kommer stadig skrukketroll inn. Det er så ekkelt for jeg har vinylgulv. Jeg satte en varmeovn foran verandadøra, og ser at det ligger tre døde der nå liksom.. Hvordan skal sommeren nå bli? Jeg har ikke mulighet til å flytte enda, er i en overgangsfase, eldste begynner på skolen til høsten og det er få leiligheter til leie innenfor den prisklassen som går an. Jeg har ikke fast jobb (enda), så ting er som det er. Er det innafor å spørre firmaet om de kan gjøre noe? Er det noe jeg kan gjøre selv? (gift er det eneste jeg kommer på). Jeg lufter godt daglig, det er varmt og tørt her, og klimaet er tydeligvis ikke godt for disse insektene siden de dør, men de er så ekle... Anonymkode: dfd87...2ab
trøndermann38 Skrevet 25. april 2023 #3 Skrevet 25. april 2023 Du må tette døra. Gift er ikke løsningen.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #4 Skrevet 25. april 2023 trøndermann38 skrev (53 minutter siden): Du må tette døra. Gift er ikke løsningen. Er det noe jeg må gjøre selv eller kan vaktmester gjøre det? Anonymkode: dfd87...2ab
trøndermann38 Skrevet 25. april 2023 #5 Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det noe jeg må gjøre selv eller kan vaktmester gjøre det? Anonymkode: dfd87...2ab Jeg hadde bare gjort det selv, men siden du leier er det vel best å få vaktmester til å gjøre det
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #6 Skrevet 25. april 2023 Permetrin er ti gen. Det har jeg i alle mine dør og vindusåpninger. Anonymkode: 053b1...7d1 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #7 Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Permetrin er ti gen. Det har jeg i alle mine dør og vindusåpninger. Anonymkode: 053b1...7d1 Takk😊 da skal jeg spraye hele inngangspartiet ❤️ Anonymkode: dfd87...2ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå