AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #1 Skrevet 25. april 2023 Hei! Skal til Kreta med barna våre på 2 og 5 år, og finner ikke ut hvordan vi skal gjøre det med tanke på sikring i buss, evt. bil, til og fra flyplassen. Forstår det slik at charterselskapene ikke har barneseter? Det aller beste hadde vel vært om vi leide bil og hadde med bilstol hjemmefra, og det er en kostnad vi tar om vi ikke har noen andre alternativer. Hva gjør egentlig dere andre? Og hva er sikrest av charterbuss eller taxi(med barnestol)? Kjøres det mye på motorveier fra flyplassen til Platanias, er det noen som vet? Blir ikke klok av dette. Når leser på nett finner jeg ut at det til og med kan være farligere for et barn å ha på et vanlig setebelte (ikke trepunkt) enn ingen belte i det hele tatt. Sitter bare igjen som et spørsmålstegn. Anonymkode: f946b...766
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #2 Skrevet 26. april 2023 Hva gjør du på buss med barn i Norge? Anonymkode: 15a72...d24
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #3 Skrevet 3. mai 2023 Jeg tar sjelden buss, og tar aldri buss på motorvei o.l. med barna i Norge. Tviler på at noen hadde gjort det uten sikring i Norge, derfor jeg lurer på hvordan man løser det i utlandet Anonymkode: f946b...766
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå