Gå til innhold

Skremmer det dere at noen er single på livstid etter brudd i 30-åra?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette skremmer livsskiten ut av meg. Det å være kvinne som er skilt/ opplevd brudd. Også lever visse kvinner hele resten av livet uten et knull, uten å røre en mann igjen. Aldri mer hudkontakt og kjenne lukten av en mann. Aldri oppleve kjærligheten, tryggheten og et godt forhold mer. Hva er det som får kvinner til å velge et så fattig liv? Det å aldri bli sprutet inni seg av mannen man er glad i? Jeg forstår bare ikke at kvinner kan velge et slikt liv. Har ei kvinne i nær familie som lever sånn. Jeg er singel kvinne etter brudd selv, men skal gjøre alt jeg kan for å oppleve ny kjærlighet og nytt forhold igjen. Det har en enorm verdi i mitt liv. 

Anonymkode: f52b4...f00

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fordi livet uten en mann som regel er bedre

Anonymkode: 34a77...de6

• Liker 23
  • Nyttig 13
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

lever visse kvinner hele resten av livet uten et knull, uten å røre en mann igjen.

Hva er det som får kvinner til å velge et så fattig liv?

Det å aldri bli sprutet inni seg av mannen man er glad i? Det har en enorm verdi i mitt liv. 

De har vel hobbyer,interesser, egenverdi, jobb, venner.

Tilbud om p**k får man jo daglig, så det er liksom litt som å skulle ligge på plen og savne gress? Henger jo ikke på greip.

Anonymkode: ba66f...3c0

• Liker 22
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Fordi livet uten en mann som regel er bedre

Totalt uenig. Et godt samliv og sexliv med en mann er alt! 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

De har vel hobbyer,interesser, egenverdi, jobb, venner.

Tilbud om p**k får man jo daglig, så det er liksom litt som å skulle ligge på plen og savne gress? Henger jo ikke på greip.

Ikke alle ligger rundt, vet du. Noen verdsetter et fast kjæresteforhold. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan være så uenig du vil, single kvinner er de som er mest lykkelig. 

• Liker 19
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Også lever visse kvinner hele resten av livet uten et knull, uten å røre en mann igjen. Aldri mer hudkontakt og kjenne lukten av en mann. Anonymkode: f52b4...f00

Akkurat disse tingene her er de minst viktige og hadde vært uproblematisk å leve resten av livet uten.

Dette er ikke ting jeg overhode savner eller tenker når jeg er singel.

Anonymkode: a9b41...027

• Liker 5
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Mens jeg er totalt uenig i det igjen. Samliv og sex er uviktig.

Greit å huske at mennesker er forskjellige😊

• Liker 3
  • Nyttig 9
Skrevet

Skremmende? Nei, hvorfor det? Det høres befriende avslappa ut.
Det er naivt av deg å tro at de aleneboende damene lever uten sex og nærhet. Det er ikke noe vi snakker om.
Jeg skjønner ikke hvorfor du oppfatter det som fattig å være fornøyd med tilværelsen som den er.
Mange par lever kjølig, distansert og uten noen form for nærhet mellom seg. Mange enslige har nære relasjoner til venner og elskere, som gir dem mer kognitiv stimulering og nærhet enn en partner klarte.

Jeg tror forresten ikke på at ts er kvinne ut fra formuleringene. Vi har hatt nesten samme ts tidligere, med sprut som et sentralt element. Det høres ikke akkurat ut som et kvinneperspektiv 😂 men heller en mann som frustreres av enslige kvinners lykke, og lukkede dører.

• Liker 20
  • Nyttig 16
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ikke alle ligger rundt, vet du. Noen verdsetter et fast kjæresteforhold. 

Var ikke det jeg mente.

Du får tilbudet HELE TIDEN. Dvs, kvinner som lever uten sex, velger det selv.

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Andro skrev (Akkurat nå):

Jeg tror forresten ikke på at ts er kvinne ut fra formuleringene.

TS er åpenbart mann 😊

• Liker 19
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du kan være så uenig du vil, single kvinner er de som er mest lykkelig. 

Og lever lenger…

Anonymkode: cf83b...dca

• Liker 3
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Dette skremmer livsskiten ut av meg. Det å være kvinne som er skilt/ opplevd brudd. Også lever visse kvinner hele resten av livet uten et knull, uten å røre en mann igjen. Aldri mer hudkontakt og kjenne lukten av en mann. Aldri oppleve kjærligheten, tryggheten og et godt forhold mer. Hva er det som får kvinner til å velge et så fattig liv? Det å aldri bli sprutet inni seg av mannen man er glad i? Jeg forstår bare ikke at kvinner kan velge et slikt liv. Har ei kvinne i nær familie som lever sånn. Jeg er singel kvinne etter brudd selv, men skal gjøre alt jeg kan for å oppleve ny kjærlighet og nytt forhold igjen. Det har en enorm verdi i mitt liv. 

Haha, for ett sært innlegge. Jeg hadde nok også savnet en mann om jeg hadde vært singel lenge, men den dagen jeg savner at en mann spruter inni meg, nei da står ikke verden til påske. 

Dette innlegget er nødt til å være skrevet av en mann tenker jeg 😂

Anonymkode: 02551...044

• Liker 22
  • Nyttig 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

fordi ingen av de tingene du beskriver er det som skaper et trygt og godt parforhold.. og uten det er det mye bedre å være alene. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror og TS er mann.

Pga det med å bli sprutet inni. Det kjenner man ikke, og har aldri hørt noen si de savner det 😅

Det vi savner er å bli lyttet til, få hjelp i dagliglivet.

Det eneste mange menn tilbyr, er bare sex og mer jobb. Derfor er single voksne kvinner lykkeligst.

• Liker 14
  • Nyttig 9
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Hilsen Mann

• Liker 10
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tror og TS er mann.

Pga det med å bli sprutet inni. Det kjenner man ikke, og har aldri hørt noen si de savner det 😅

Det vi savner er å bli lyttet til, få hjelp i dagliglivet.

Det eneste mange menn tilbyr, er bare sex og mer jobb. Derfor er single voksne kvinner lykkeligst.

Jeg er mann og har hørt partnere si det, men de mener vel ikke at det fysisk ekstremt godt. Det er vel intimiteten der. Når det er sagt er jeg enig i at det lukter litt testosteron av innlegget.

Jeg synes det er veldig merkelig hvordan kvinner er så opptatt av å understreke hvor lykkelige de er alene. Er det virkelig så stor forskjell på kjønnene, eller er det at kvinner VET at det de når som helst kan ha sex. Kanskje litt som Olav Thon som sikkert er lykkelig med gammel bil og det, men han vet at han kunne fått en levert på døra når som helst.

Har de partnere som gir dem sex og nærhet?

Kvinner har en enorm luksus når det kommer til forskjellen på hva de trenger å tilby og hva de kan få som single, så kanskje det er litt "milliardærmentalitet" her?

Jeg som mann ville i alle fall vært ulykkelig om jeg skulle gå resten av livet uten nærhet og sex, og det er ubegripelig for meg at noen frivillig vil velge det...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Et godt samliv og et godt sexliv ja. Kvinner som ikke opplever det å leve med mann som godt kan ta skrekken. De lever ikke nødvendigvis uten sex. Kvinner jeg kjenner i den situasjonen har gjerne en elsker. 

Anonymkode: 41a24...d96

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
likestilling skrev (4 minutter siden):

Jeg som mann ville i alle fall vært ulykkelig om jeg skulle gå resten av livet uten nærhet og sex, og det er ubegripelig for meg at noen frivillig vil velge det...

Vel. Ekstreme individuelle forskjeller.

Sex og nærhet er ikke noe jeg ofrer en tanke som singel. For meg er det ting som først blir aktuelt i et fast forhold. Det er en del av kjærlighetsspråket.

Uten en kjæreste er sex/intimitet helt uaktuelt for min del. Hvor store muligheter jeg har til å «få meg noe» er irrelevant. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
likestilling skrev (8 minutter siden):

Jeg er mann og har hørt partnere si det, men de mener vel ikke at det fysisk ekstremt godt. Det er vel intimiteten der. Når det er sagt er jeg enig i at det lukter litt testosteron av innlegget.

Jeg synes det er veldig merkelig hvordan kvinner er så opptatt av å understreke hvor lykkelige de er alene. Er det virkelig så stor forskjell på kjønnene, eller er det at kvinner VET at det de når som helst kan ha sex. Kanskje litt som Olav Thon som sikkert er lykkelig med gammel bil og det, men han vet at han kunne fått en levert på døra når som helst.

Har de partnere som gir dem sex og nærhet?

Kvinner har en enorm luksus når det kommer til forskjellen på hva de trenger å tilby og hva de kan få som single, så kanskje det er litt "milliardærmentalitet" her?

Veldig mange single kvinner har en elsker, og det er gjerne også single menn, så det er vel det samme.

Anonymkode: 41a24...d96

• Liker 2
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...