AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #1 Skrevet 25. april 2023 Skal til fastlegen idag for innsetting av spiral men barnevakten er blitt syk🥴 Kan jeg ha med baby? Han er 4 mnd og sitter i bilstol, men fare for skriking da han ikke er så glad i bilstol😂 Anonymkode: 30666...b06
Jaane doe Skrevet 25. april 2023 #2 Skrevet 25. april 2023 Det vil jeg tro går helt fint. Du kan jo ringe til legesenteret du skal til og spørre om det går greit å ta han med, fordi du ikke har barnepass.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #3 Skrevet 25. april 2023 Går helt fint. Jeg har måttet ha med begge mine. Den ene sov, den andre var våken og sur og måtte ligge på brystet mitt mens legen foretok GU og ble holdt av gynekologen etterpå mens jeg kledde på meg igjen 😅 Anonymkode: d58f8...105
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #4 Skrevet 25. april 2023 Min barnevakt ble også syk så jeg tok med babyen min i bilstol og det gikk også veldig fint life happens. Anonymkode: 0f15e...6c4
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #5 Skrevet 25. april 2023 Det er sånt man må av og til 😅 jeg har gjort det selv. Men så godtar min å sitte i bilstolen å, særlig når jeg setter bilstolen på vognunderstellet så hun kommer opp og får se rundt. Anonymkode: 5eae2...d4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå