Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er et entusiastisk korpsmedlem og skal spille i korps. Egentlig vil jeg ikke i år, faktisk, fordi jeg er sliiiiten heeeele tiiiiden - men jeg tror at jeg angrer på det om jeg trekker meg. Det er ikke så mye spilling at det gjør noe heller så det går nok bra! 

Ellers, så ja. Har ingen store planer. Etter toget vurderer jeg å rømme langt vekk til en fornøyelsespark eller noe lignende🤣 for å kjøpe meg vekk fra underholdning av øvrig familie... (dårlig tilbud sånn sett her jeg bor). Og jeg har ingen interesse av å sitte og se på at andre spiser kake (jeg er på diett!) eller prøve å vinne dølle juggelpremier 🤪 Nooope!

Det blir en kort og bitteliten feiring her i år, kun barnetog og så ferdig. Ah, det skal bli deilig gitt.

Hva skal du?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Korps fra morgen til kveld her også😃 Ja, det blir veldig slitsomt, men det er gøy! 

Anonymkode: df20b...b5a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Stikker til skogs! Rolig dag.

Anonymkode: c6c46...564

• Liker 4
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Drikke meg dritings midt på dagen og se på toget i Oslo.

Anonymkode: 66780...bdc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Roadtrip til Finland 

Anonymkode: bd050...825

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har musikant i korpset som skal spille i toget, og er selv styremedlem i korpset. Har med det fått ansvar for kiosken på skolen og blir å styre med det. Er ikke så glad i store folkemengder, men hva gjør man ikke for barna? Gleder meg til dagen er over 😅

Anonymkode: 8aa5b...755

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har musikant i korpset som skal spille i toget, og er selv styremedlem i korpset. Har med det fått ansvar for kiosken på skolen og blir å styre med det. Er ikke så glad i store folkemengder, men hva gjør man ikke for barna? Gleder meg til dagen er over 😅

Anonymkode: 8aa5b...755

Er noe med det 😂 Jeg aner ikke om jeg har oppgaver, men får sikkert bakeoppgave eller noe. Det er jo greit nok.

Anonymkode: eb8bf...00c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er noe med det 😂 Jeg aner ikke om jeg har oppgaver, men får sikkert bakeoppgave eller noe. Det er jo greit nok.

Anonymkode: eb8bf...00c

Oi.. ikke anonymt

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Drikke meg dritings midt på dagen og se på toget i Oslo.

Anonymkode: 66780...bdc

Hver sin lyst!

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Korps fra morgen til kveld her også😃 Ja, det blir veldig slitsomt, men det er gøy! 

Anonymkode: df20b...b5a

Ordentlig korps er gøy :) med ordentlige, fine, marsjer. Her er det mer pliktkorps med KJIPE sanger. Men! Det er for en god sak og unga synes det er moro å høre på.

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Roadtrip til Finland 

Anonymkode: bd050...825

Kult 

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Stikker til skogs! Rolig dag.

Anonymkode: c6c46...564

Hørtes fint ut.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal glede meg over gleden i barnebarnets feiring og leker på en dag jeg ellers finner utrolig slitsom med alle stressa foreldre som omtrent tramper over hverandre for å komme først i matkøen med sine håpefulle... 

Anonymkode: 11597...84e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg skal glede meg over gleden i barnebarnets feiring og leker på en dag jeg ellers finner utrolig slitsom med alle stressa foreldre som omtrent tramper over hverandre for å komme først i matkøen med sine håpefulle... 

Anonymkode: 11597...84e

Fint! Her kunne ikke besteforeldrene brydd seg mindre. Du er snill! 

Skrevet

Feirer med samboer og familie med champagnefrokost, god mat, og en god del alkoholholdige enheter ute. Gleder meg, vår 17. mai feiring er alltid kjempegøy 😊

AnonymBruker
Skrevet

Sitte på rumpa foran tv og se kaoset i Oslo 

Anonymkode: 4cdbe...7c3

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det godt vær går jeg en liten tur i marka, er det dårlig vær blir jeg sittende hjemme og pusle med en hobby med en podcast på øret.

Anonymkode: c7157...025

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg skal på hytta og skrive på masteren.

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Stå opp klokken seks og hjelpe ungene med bunad og flette hår. Kjøre til byen og prøve å finne grei parkeringsplass. Se på dem i toget. Dra til skolen og bli nødt til å betale hundrevis av kroner for blant annet kake jeg selv har bakt og levert. Så blir det middag med slekten på terrassen hvor vi fort må gå for å rekke borgertoget. 

Ikke akkurat en fridag. Og dette er etter at eldstebarn hat sluttet i korps. 

Har mer lyst til å dra på hytta. 

Anonymkode: a93d9...9b0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal være hjemme alene, som de siste årene, og som høytider og ferier ellers. Har ingen å feire med, og er for dårlig til beins til å gå ut alene noe sted og se på toget. Hipp hurra.

Anonymkode: f97de...192

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...