AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #1 Skrevet 25. april 2023 Går til DPS og får hjelp for min OCD. Har begynt med eksponeringsterapi. Skal muligens også begynne med medisin, men må ha medisin for angst og depresjon så det er visst vanskelig da det tydeligvis er få angstmedisiner som fungerer. Uansett. Er det noen som erfaring med eksponeringsterapi for OCD? Anonymkode: 82bcd...385
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #2 Skrevet 27. april 2023 Hei. Om det ikke er OCD team du skal i eksponeringsbehandling hos må du bli henvist til teamet. De er spesialister på behandling mot OCD. Anonymkode: 91ab5...303
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #3 Skrevet 28. april 2023 Gikk på 4-dagers behandling g hos ocd-team for 2 år siden. Funket kjempebra. Dessverre kommer det snike de tilbake.. Anonymkode: ace31...a82
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #4 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Gikk på 4-dagers behandling g hos ocd-team for 2 år siden. Funket kjempebra. Dessverre kommer det snike de tilbake.. Anonymkode: ace31...a82 Tok også en sånn. Hjalp ikke. Merket også at de ikke liker folk som stiller spørsmål eller er skeptiske. Anonymkode: a2ca7...f84
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #5 Skrevet 28. april 2023 Jeg fikk eksponeringsterapi for 15 år siden og er kjempefornøyd! Bruker en del av de mentale verktøyene selv den dag i dag! Tvinger fremdeles, men ikke i så stor grad at det påvirker livet mitt. Før måtte jeg f.eks gå av bussen og vente på neste på hvert stopp, og jeg måtte gjøre alt på hele klokkeslett. Var kl f.eks 10:47 og jeg skulle dusje, måtte jeg vente til 11:00. Sånne ting. Nå tvinger jeg bare på småting som at noe må ligge på en viss måte på bordet eller jeg må spise to og to nonstop 😅 Brukte medisin ett kvarter den gang for 15 år siden, det syntes jeg var grusomt, følte jeg mistet meg selv! Går helt fint an å bli bedre uten medisin 😊 Anonymkode: 2c6d7...062
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå