AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #1 Skrevet 25. april 2023 Jeg vet at mannen gjør det alene, men vil gjerne være den som gjør det for han i stedet. Er det urimelig? Kanskje han ser på det som egentid? Vi har sex 1-2 dager i uken, sier at jeg gjerne suger/runker han utenom dette...da det gir meg mye også. Selv onanerer jeg flere ganger i uken på egenhånd, som regel i dusjen. Anonymkode: 834d8...c33 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #2 Skrevet 25. april 2023 Da vil jeg heller være med ☺️ Anonymkode: 01104...ff2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #3 Skrevet 25. april 2023 VIl være med om jeg er hjemme ja, om han er hjemme alene eller på jobb, så får jeg jo ikke vært med uansett. Ikke det, alltids deilig å komme innom for en "lunsjdate" Anonymkode: 17d2e...205 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #4 Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): VIl være med om jeg er hjemme ja, om han er hjemme alene eller på jobb, så får jeg jo ikke vært med uansett. Ikke det, alltids deilig å komme innom for en "lunsjdate" Anonymkode: 17d2e...205 Alene hjemme er jo en ting ja Det tar uansett ikke lang tid å gi han en handjob....derfor jeg gjerne gjør det. Anonymkode: 834d8...c33
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #5 Skrevet 25. april 2023 Om mannen min onanerer, gjør han det på eget initiativ, og det har ingenting med meg å gjøre. Har aldri oppdaget at han onanerer selv. Han foretrekker å pule, og har det vært lengre perioder (f.eks under mensen eller sykdom), har han et par ganger (mindre enn 5) spurt meg om jeg kan ronke eller suge han. Vi har vært sammen i nesten 20 år. Anonymkode: 85a44...1a9 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #6 Skrevet 25. april 2023 Nei, jeg ser på onani som egentid. Man kan fortsatt bruke hender og munn på hverandre når man har sex sammen, men onani foretrekker begge å gjøre alene. Anonymkode: 8ffbb...4c4 6 1
Frkego Skrevet 25. april 2023 #7 Skrevet 25. april 2023 Får han lyst eller behov for en runk når han er alene hjemme er det selvfølgelig helt greit. Liker dog å få bilde eller film av at han runker, men det er så absolutt ikke noe han må eller gjør hver gang. Han ønsker også det samme andre veien. Er jeg hjemme vil jeg gjerne ta del i det og "bistå" ham. Jeg tror det er viktig å onanere for seg selv innimellom, både for å bevare sin egen seksualitet og for å kanskje teste ut ulike ting. Jeg hadde fire runder med meg selv i går da jeg hadde fridag og mannen var borte store deler av kvelden - selvfølgelig en dag hvor jeg var ekstra kåt. Så ble det en liten runde på oss før vi la oss i tillegg, men da var fokuset mye rettet mot ham. 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #8 Skrevet 25. april 2023 Frkego skrev (3 minutter siden): Får han lyst eller behov for en runk når han er alene hjemme er det selvfølgelig helt greit. Liker dog å få bilde eller film av at han runker, men det er så absolutt ikke noe han må eller gjør hver gang. Han ønsker også det samme andre veien. Er jeg hjemme vil jeg gjerne ta del i det og "bistå" ham. Jeg tror det er viktig å onanere for seg selv innimellom, både for å bevare sin egen seksualitet og for å kanskje teste ut ulike ting. Jeg hadde fire runder med meg selv i går da jeg hadde fridag og mannen var borte store deler av kvelden - selvfølgelig en dag hvor jeg var ekstra kåt. Så ble det en liten runde på oss før vi la oss i tillegg, men da var fokuset mye rettet mot ham. Ja, dagene rundt eggløsning kan jeg fint onanere i dusjen på morgenen, Så ha sex 2-3 ganger etterpå. Anonymkode: 834d8...c33
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #9 Skrevet 25. april 2023 Ja takk, til begge deler 👍😁 Anonymkode: 9f2d7...3d2 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #10 Skrevet 25. april 2023 Om jeg lar mannen min onanere alene? Selvsagt, det er hans kropp og han bestemmer over den. Anonymkode: 7d2d8...acb 8 7
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #11 Skrevet 25. april 2023 Jeg og partneren min onanerer som regel når vi alene eller borte fra hverandre. Når vi er sammen bruker vi som regel å gjøre det for hverandre. Han gir meg orgasme, og jeg gir han orgasme istedenfor at vi gjør det selv. Anonymkode: ed959...045 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #12 Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Om jeg lar mannen min onanere alene? Selvsagt, det er hans kropp og han bestemmer over den. Anonymkode: 7d2d8...acb Veldig enig med deg. Herregud, skal ikke kjæresten få «lov» til å bestemme selv om han eller hun får onanere liksom? Som om mannen i dette tilfellet skal dehumaniseres og sees på som en gjenstand uten egne følelser og behov? Enkelte damer må kutte ut overdrevent kontrollbehov og sjalusi i forhold. Det er ikke ok eller sunt. Les dere opp på grunnleggende menneskerettigheter liksom!👍 Hilsen dame på 34 år med en rå-deilig mann, og som ikke blander seg inn i om han onanerer eller ikke. Vi har masse god sex og jeg onanerer alikevel selv når det måtte passe meg. Av og til onanerer vi sammen og. Hva er problemet?😅 Anonymkode: f0117...dbc 4 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #13 Skrevet 25. april 2023 Jeg har mye og deilig sex med dama, men ønsker allikevel å ta en runk alene iblant også, hun må gjerne hjelpe til innimellom, men alenetid trengs også Anonymkode: 7b571...0ab 3 2
Mumsmums Skrevet 25. april 2023 #14 Skrevet 25. april 2023 Jeg liker å se på ronking, men kjenner selv på om han alltid skulle være der for å se på eller "hjelpe" meg med å onanere ville blitt feil. Greit å gjøre sammen, men trenger også å gjøres alene. 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #15 Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vet at mannen gjør det alene, men vil gjerne være den som gjør det for han i stedet. Er det urimelig? Kanskje han ser på det som egentid? Anonymkode: 834d8...c33 Ikke urimelig, men ganske rart. Onanere er noe man gjør fordi man vil onanere, ikke nødvendigvis ha sex med partner. Selvfølgelig ser han på det som egentid. onani og partnersex er 2 forskjellige ting med ulike funksjoner. Anonymkode: 18676...4cd 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #16 Skrevet 25. april 2023 Skulle ønske jeg hadde blitt inkludert i runkingen hans av og til, spurte han flere ganger om å få se på el.l. Han var ikke interessert i det. Viste seg etter mange år at han var avhengig av å se på andre damer for å klare å runke, så... Jeg har mistet lysten på ham og forholdet er så godt som over 🙂 Anonymkode: da895...af5 2 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #17 Skrevet 25. april 2023 «Lar du mannen onanere for seg selv?» Er jeg mammen hans, siden jeg skal «la han»?😅 I dette huset er vi voksen, og har lov til å ta egne valg for oss selv - fantastisk ordning! Anbefales Og ja, han onanerer for seg selv om han ønsker det. Det samme gjør jeg også. Ofte onanerer vi sammen. Det varierer! Anonymkode: 8390c...728 2 1
LillaGorilla<3 Skrevet 25. april 2023 #18 Skrevet 25. april 2023 Lar? Altså, han bestemmer over sin egen kropp. Akkurat som jeg gjør. 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #19 Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg vet at mannen gjør det alene, men vil gjerne være den som gjør det for han i stedet. Er det urimelig? Kanskje han ser på det som egentid? Vi har sex 1-2 dager i uken, sier at jeg gjerne suger/runker han utenom dette...da det gir meg mye også. Selv onanerer jeg flere ganger i uken på egenhånd, som regel i dusjen. Anonymkode: 834d8...c33 Hvorfor har dere ikke sex oftere når dere er kåte? Anonymkode: c5ff1...bc6
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #20 Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Selv onanerer jeg flere ganger i uken på egenhånd, som regel i dusjen. Anonymkode: 834d8...c33 Ville du heller at han hadde gjort det for deg? Eller er dette seksuell egentid for deg? Anonymkode: 2de38...a36 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå