AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #21 Del Skrevet 26. april 2023 Selv jeg som er litt halvveis bunadsfanatiker, synes ikke det er noe problem at han bruker joggesko! Snarere tvert imot! 17.mai er barnas dag, da må man legge tilrette for komfort! Anonymkode: 135c9...930 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 26. april 2023 #22 Del Skrevet 26. april 2023 Selvfølgelig kan barnet ditt bruke joggesko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #23 Del Skrevet 26. april 2023 Jeg skal gå i joggesko selv. Er snart 40. Det er digg, og jeg driter i hva folk måtte mene. Synes faktisk det er ganske harry og flaut og gjøre 17. Mai til noen stor greie. Anonymkode: 9fd64...826 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #24 Del Skrevet 26. april 2023 Peanut skrev (9 timer siden): (Det gjør det faktisk. Jeg kjøpte noen høye noen fra Klaveness, med høyere hæl, og de har jeg zip, nada, null problemer med å gå i. De «vanlige» lave derimot… <_< ) De litt høyere fra Klaveness er utrolig gode, ja. Var litt skeptisk siden jeg aldri går med høye hæler ellers, men det er de beste bunadskoene jeg har hatt. Fikk bunadsko til konfirmasjonen, og de gnagsårene jeg fikk da er de verste jeg noen gang har hatt. Jeg bruker vanlige svarte sko i toget, stakken er uansett så lang at ingen ser hva slags sko jeg har. Men i dåp, konfirmasjon osv bruker jeg bunadsko. Som barn brukte vi svarte eller brune sko til bunad (ja, det var ekte hardangerbunader, ikke festdrakt eller hjemmesydd fantasibunad). Det var ingen barn som brukte bunadsko. Anonymkode: 7e726...f55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 26. april 2023 #25 Del Skrevet 26. april 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Sønnen min på 4 år har arvet en bunad, og han vil gjerne bruke den på 17.mai. Økonomien vår er trang for øyeblikket, så jeg har ikke lyst å kjøpe bunadsko til han for denne ene dagen (selv ikke via Finn, vil heller bruke 100 kr på is til oss på selve dagen). Er det helt krise å la han gå med sine mørkeblå joggesko til? Anonymkode: 41bb4...677 Selvfølgelig kan ungen bruke joggesko. Nye pensko vil han alltids venne seg til å gå med senere. Føttene hans vokser nå, og det er sikkert ikke lenge til han må ha nye likevel. AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg bruker joggesko til min bergensbunad, ser absolutt INGEN problemer med det! I år skal jeg bruke oransje og rosa okaki-sko! Gode sko er viktigst, og det finnes ikke gode bunadssko, så da blir det gode joggesko! Går forøvrig med solbriller også om det er sol når bunaden brukes hilsen kvinne 35 Anonymkode: ca8b1...92d Herlig Jeg har også Bergensbunad, men har i grunnen aldri tenkt så mye over å bruke andre sko enn bunadsko. Jeg har sorte joggesko og sorte sandaler, kanskje jeg skal bruke det neste gang. Bunaden er jo uansett så lang i skjørtet og mye mer framtredende enn bare skoene, så skoene er vel ikke det første folk legger merke til på voksne uansett. Solbriller er en selvfølge for meg, det er viktig å beskytte øynene mot skarpt lys. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #26 Del Skrevet 26. april 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Sønnen min på 4 år har arvet en bunad, og han vil gjerne bruke den på 17.mai. Økonomien vår er trang for øyeblikket, så jeg har ikke lyst å kjøpe bunadsko til han for denne ene dagen (selv ikke via Finn, vil heller bruke 100 kr på is til oss på selve dagen). Er det helt krise å la han gå med sine mørkeblå joggesko til? Anonymkode: 41bb4...677 Bunadsko trenger han egentlig ikke, bedre for han å løpe i gode sko, meeen det gis bort plenty av det og du trenger ikke bruke penger om du ønsker. Skoa som gis bort av den typen er jo også ofte lite brukt fordi de kun varer den ene sesongen før unga har vokst i fra) Anonymkode: 0fd4d...922 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 26. april 2023 #27 Del Skrevet 26. april 2023 Peanut skrev (10 timer siden): (Det gjør det faktisk. Jeg kjøpte noen høye noen fra Klaveness, med høyere hæl, og de har jeg zip, nada, null problemer med å gå i. De «vanlige» lave derimot… <_< ) AnonymBruker skrev (15 minutter siden): De litt høyere fra Klaveness er utrolig gode, ja. Var litt skeptisk siden jeg aldri går med høye hæler ellers, men det er de beste bunadskoene jeg har hatt. Anonymkode: 7e726...f55 Vet dere hvem av dem? Søk | Skomani Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 26. april 2023 #28 Del Skrevet 26. april 2023 59 minutter siden, Millimani said: Vet dere hvem av dem? Søk | Skomani Jeg bruker Klara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #29 Del Skrevet 26. april 2023 Ts her. Takk for så positiv respons!! Da bare gleder vi oss! Anonymkode: 41bb4...677 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå