AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #1 Skrevet 25. april 2023 Jeg har hørt fra flere at de blir sterkt påvirket av det de leser på KG, særlig forum for samliv/kjærlighet. Det er nesten ikke noe annet enn utroskap, mistillit det handler om. Det er skremmende å lese hvor mange som er i denne situasjonen og hvor mye vondt man gjør hverandre i forhold. Så mye man skal finne seg i, at typen eller damen kan flørte og chatte med andre, ha lov til å fantasere om venner og familie av hverandre eller rett og slett ren utroskap på jobbturer osv. Jeg synes det kan være skadelig å lese alt dette hele tiden og at det bidrar til å ødelegge forhold og ødelegge psyken til folk. Min venninne leser ting innpå her av og til og blir svært lei seg og tror disse tingene skjer i hennes forhold eller kommer til å skje. Så kvinneguiden er ganske skremmende synes jeg, for å ikke snakke om hvor mange som er slem i forhold og absolutt burde vært singel. Anonymkode: b0e80...fee 1 1
Sparkling_Pink Skrevet 25. april 2023 #2 Skrevet 25. april 2023 Det er en aktiv, frivillig handling å gå inn hit og lese tråder. De siste årene har svært mange fora flommet over av beskrivelser av dysfunksjonelle forhold. Noen av disse mistenker jeg er lagd i propagandaøyemed. 3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #3 Skrevet 25. april 2023 Ja, relativt skadelig. Mange syke folk her Anonymkode: 08827...e68 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #4 Skrevet 25. april 2023 Folk skriver vel ikke om de fantastiske forholdene sine. Dessuten er vel det også en del troll her Anonymkode: 3b2d1...563 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #5 Skrevet 25. april 2023 KG er ekstremt giftig i nærmest alle underforum. Man skal virkelig være sterk i psyken for å ferdes her. Anonymkode: 9c761...fd5 5
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #6 Skrevet 25. april 2023 Jeg har fått en skrudd bilde etter å ha begynt å være her. Tror jeg rett og slett må logge helt av. Anonymkode: 5d6d4...412 1
anon01 Skrevet 25. april 2023 #7 Skrevet 25. april 2023 Tror nok det kan bli litt for ekkokammer her inne i enkelte tråder som er provoserende for de fleste. Så om man lett lar seg påvirke, så vil enkelte sterke meninger kanskje sette seg hos deg. Men om du har sunn fornuft i behold, så er ikke kvinneguiden skadelig nei. 2 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #8 Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har fått en skrudd bilde etter å ha begynt å være her. Tror jeg rett og slett må logge helt av. Anonymkode: 5d6d4...412 Jeg må ta lengre pauser innimellom for å ikke bli helt skrudd, så du er ikke alene. Anonymkode: 9c761...fd5 3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #9 Skrevet 25. april 2023 Det er mange her som er en blanding av å være bitter og troll. Og jeg vedder en million som jeg ikke har på ,at flere som sitter på samliv og singel underforumene aldri har vært i nærheten av noe forhold. Noen er bitre, noen er troll og noen bruker det som runke/fingre tråder. Anonymkode: e295e...fb4 1
Hareena Skrevet 25. april 2023 #10 Skrevet 25. april 2023 Jeg er mest bekymret for de åpenbart psykisk syke som av og til poster her. De skulle nok hatt dialog med kvalifisert personell i stedet. Samtidig kan forumet brukes av dem med lite nettverk slik at de føler seg litt mindre alene. Selv har jeg fått gode tips her, som mattilbehør, god treningstights mm. For meg er KG litt tankeavledning og litt underholdning, det må innrømmes. Prøver å gi tips innen områder jeg har kompetanse på, der samlivsterapi ikke er ett av dem. Men jeg må seriøst vurdere tidsbruken min her inne. Utover det synes jeg ikke KG er skadelig. 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #11 Skrevet 25. april 2023 Hvis man lurer seg selv til å tro at KG speiler virkeligheten på noen måte, så kan det være skadelig ja. Tidligere var det nesten så jeg mistet litt troen på kvinner, begynte å lure om slik kvinner fremstår her, er sånn de egentlig er, men som de prøver å skjule ellers, for er skremmende mange mannehatere her som forsvarer utroskap. Men heldigvis skjønte jeg fort at dette bare er en mørk krok på nettet som ikke skak taes seriøst. Og for guds skyld, slutt å spør om forholdsråd på KG, det er skadelig for et hvert forhold Anonymkode: 8c32a...d3b 3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #12 Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Folk skriver vel ikke om de fantastiske forholdene sine. Dessuten er vel det også en del troll her Anonymkode: 3b2d1...563 Tja, hvis du stikker innom enkelte tråder på seksualforumet har visstnok folk flest perfekte forhold likevel, der har alle sex minst 8 ganger i uka selv i en alder av 50. Gjør man noe mindre enn det så kan man bare takke seg selv hvis mannen finner seg ei på si! IRL tror jeg ikke jeg har en eneste veninne som har sex mer enn max 2 ganger i uka, og vi er i slutten av 20-årene. Man kan også få et helt forskrudd syn på økonomi her inne. Jeg har det egentlig helt fint, men her inne tjener alle minst tre ganger så mye som meg, gjerne uten utdannelse. Og det er visst helt utrolig at man kan leve på lønna mi. Ja, og alle veier 50-55 kilo og mener selv de ser ut som dundrer om de bikker så mye som et kilo over. Kanskje jeg bare burde logge av. Anonymkode: c3223...8ba 1
Carrot Skrevet 25. april 2023 #13 Skrevet 25. april 2023 (endret) jeg har vært medlem her siden 2004 og syns ikke KG har endret seg så mye, ikke tenker jeg over at det er farlig / giftig heller da jeg ikke påvirkes av andre i stor grad men har mine verdier, grunnleggende prinsipper og alt det der godt forankret men for menneskser som er påvirkelige og som ikke har egne meninger, egne verdier osv er alle nettsteder potensielt farlige.. edit: Forøvrig er det mange her som har lengre fartstid enn meg som jeg har lært meg å sette stor pris på i diskusjoner også.. Hvis refleksjoner er av en slik art at man selv får noe å tenke på - de som ikke bare påstår men som er her for å bidra til et godt forum. De AB som er her for andre ting faller stort sett fra etter en stund, og godt er det Endret 25. april 2023 av Carrot 4
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #14 Skrevet 25. april 2023 KG er fordummende. Ingen tvil. Anonymkode: a90dd...2ed 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #15 Skrevet 25. april 2023 Jeg føler meg som verdens mest fantastiske mann etter å ha lest tråder om hva det klages på her inne 🙂 Er en enorm boost for selvtilliten min. Anonymkode: b907e...64c 1 3
Bombasi Skrevet 25. april 2023 #16 Skrevet 25. april 2023 For noen er KG skadelig, ja. Er man f.eks syk, ufør, nedbrutt og sliter fra før så hjelper det ikke å bli gaslightet og hetset på generelt grunnlag i tråder på KG både med tanke på sykdom og uførheten. Og det er nok mange som har utviklet mannehat eller kvinnehat, eventuelt blitt svært skeptisk til motsatt kjønn, etter å ha lest tråder på KG. KG kan skremme vannet av hvermannsen alt etter hva de leser om. Men sånn er forumlivet. Til syvende og sist er det frivillig både å lese, klikke og delta. 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #17 Skrevet 25. april 2023 Kg er ikke skadelig. Det er hvordan leseren tar til seg infoen her, som er skadelig. Man kan tenke selv, logge av, sile ut, eller sluke alt. Det må man også ang alt annet man leser og hører. Anonymkode: a9508...106 4 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #18 Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har hørt fra flere at de blir sterkt påvirket av det de leser på KG, særlig forum for samliv/kjærlighet. Det er nesten ikke noe annet enn utroskap, mistillit det handler om. Det er skremmende å lese hvor mange som er i denne situasjonen og hvor mye vondt man gjør hverandre i forhold. Så mye man skal finne seg i, at typen eller damen kan flørte og chatte med andre, ha lov til å fantasere om venner og familie av hverandre eller rett og slett ren utroskap på jobbturer osv. Jeg synes det kan være skadelig å lese alt dette hele tiden og at det bidrar til å ødelegge forhold og ødelegge psyken til folk. Min venninne leser ting innpå her av og til og blir svært lei seg og tror disse tingene skjer i hennes forhold eller kommer til å skje. Så kvinneguiden er ganske skremmende synes jeg, for å ikke snakke om hvor mange som er slem i forhold og absolutt burde vært singel. Anonymkode: b0e80...fee Får håpe hun ikke leser MSM😆 Anonymkode: 5bff5...dff
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #19 Skrevet 25. april 2023 Ja. Men det kommer an på hvem du spør. Jeg hadde aldri brutt med mannen min hvis det ikke hadde vært for kvinneguiden. Anonymkode: adaf6...03e
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #20 Skrevet 25. april 2023 Det er skadelig for overvektige. Aldri har jeg følt meg mer skamfull, stygg, og lite verdt etter at jeg begynte å lese trådene om oss med overvekt. Vi er tydeligvis ikke verdt en dritt i følge mange her. Vi er late, det er selvforskyldt og at vi har gener som gjør det vanskelig for oss er visst bare tull. Selv om forskningen sier noe annet. Så ja. Jeg bør vel helst slutte å bruke kg, kommer lite godt ut sv det. Anonymkode: 48718...b44 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå