AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #1 Skrevet 25. april 2023 Har nå vært sammen med ei i to måneder. Vil si hun er drømmedama, men har begynt å kjenne på at hun er litt stille? Samtalen stopper opp, og føler jeg må dra ting ut av henne. Ellers er hun veldig snill og den beste dama jeg har møtt. Føler det er litt tidlig å begynne og irritere seg over noe, i tillegg noe som er så essensielt. Noen som har lignende erfaringer, blir det bedre med tiden eller er løpet kjørt før det har starta? Jeg selv er en veldig energisk person og trenger litt motstand... Anonymkode: 0ed69...543 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #2 Skrevet 25. april 2023 Det at dama di er litt stille har ingenting med introvert og ekstrovert som du skriver i tittelen. Hvordan var det når dere ble kjent da? Dating fasen? Var hun like stille? Har du spurt henne om det? Anonymkode: a5ff7...03b 2
Chicken Salsa Skrevet 25. april 2023 #3 Skrevet 25. april 2023 Jo, fordi hun har større behov for å ha det stille. Jeg liker at det skjer ting hele tiden. Alt fra diskusjoner (ikke krangling, men nyheter, politikk etc.) Da var det jo litt nytt. Føler de samme historiene og samtalene går igjen
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #4 Skrevet 25. april 2023 Høres ikke ut som dere passer sammen når dette er et tema allerede etter 2 måneder. Da er hun ikke drømmedama Anonymkode: ed7fb...91e 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #5 Skrevet 25. april 2023 Det er ikke slik at introverter alltid er stille. Det kan være andre grunner for det. Men det er også introverter som er stille, er derfor det finnes mange gode memes ol. om det å være stille som introvert. Som denne fine Dumboen: Jeg synes at du bør gi det litt mer enn 2 måneder. Jeg går ut i fra at dere ikke har vært sammen 24/7 i 2 måneder, men har hatt sporadiske møter. Og ting tar tid rett og slett. Og 2 måneder mener jeg ikke er nok, særlig om du virkelig liker personen ellers. Anonymkode: 69639...7af 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #6 Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har nå vært sammen med ei i to måneder. Vil si hun er drømmedama, men har begynt å kjenne på at hun er litt stille? Samtalen stopper opp, og føler jeg må dra ting ut av henne. Ellers er hun veldig snill og den beste dama jeg har møtt. Føler det er litt tidlig å begynne og irritere seg over noe, i tillegg noe som er så essensielt. Noen som har lignende erfaringer, blir det bedre med tiden eller er løpet kjørt før det har starta? Jeg selv er en veldig energisk person og trenger litt motstand... Anonymkode: 0ed69...543 Dere kan jo ikke forandre personligheten til den andre. Tenk hvis hun vil at du skal snakke mindre. Være mer stille? Anonymkode: 1ad13...e61 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #7 Skrevet 25. april 2023 4 hours ago, Chicken Salsa said: Jo, fordi hun har større behov for å ha det stille. Jeg liker at det skjer ting hele tiden. Alt fra diskusjoner (ikke krangling, men nyheter, politikk etc.) Da var det jo litt nytt. Føler de samme historiene og samtalene går igjen Nei. Introvert og ekstrovert handler om hvordan man får energi. Det å være introvert betyr at man gjerne må ha det stille, være i eget selskap/med få mennesker for å få energi. En ekstrovert får mer energi av å være med andre mennesker. Gjerne sosialisere over tid. Anonymkode: a5ff7...03b 3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #8 Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har nå vært sammen med ei i to måneder. Vil si hun er drømmedama, men har begynt å kjenne på at hun er litt stille? Samtalen stopper opp, og føler jeg må dra ting ut av henne. Ellers er hun veldig snill og den beste dama jeg har møtt. Føler det er litt tidlig å begynne og irritere seg over noe, i tillegg noe som er så essensielt. Noen som har lignende erfaringer, blir det bedre med tiden eller er løpet kjørt før det har starta? Jeg selv er en veldig energisk person og trenger litt motstand... Anonymkode: 0ed69...543 Høres ut som feil dame. Etterhvert kommer du til å kjede vettet av deg og bli frustrert. Med mindre dere finner en dynamikk, der du kan farte ut etter behov , og hun velge hjemme alene kveld Anonymkode: 959b7...a6b 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #9 Skrevet 25. april 2023 Kanskje hun trenger mer tid til å bli skikkelig kjent? To måneder er kort tid… Anonymkode: 85de1...654 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå