Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2006 #1 Del Skrevet 4. januar 2006 Har kjøpt biletter til Em på skøyter om to uker. Hadde tenkt å kjøre opp fra Oslo, men min far vil gjerne på hotell i nærheten av Vikingskipet. Dette hadde jeg da ikke tenkt over, og nå er jo alt oppbestilt, selvsagt, iallefall i Hamar. Er det noen som vet om hoteller/moteller i nærheten av Hamar som jeg kan forsøke meg på? Er vel som å tro på julenissen, men prøver alikevel..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 4. januar 2006 #2 Del Skrevet 4. januar 2006 I selve Hamar er nok alt bortbestilt ja. Du kan jo evt prøve Hotel Central Elverum (drøyt 2 mil unna), og kanskje det er no i Brumunddal? Er vel ikke akkurat flust av hotell i dette distriktet. For jeg regner med at du allerede ahr sjekket at det faktisk er fullbooket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 4. januar 2006 #3 Del Skrevet 4. januar 2006 Mulig at Elgstua i Elverum også har overnatting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2324 Skrevet 4. januar 2006 #4 Del Skrevet 4. januar 2006 Ja, Elgstua tilbyr overnatting. Og det er også noe som heter Q-vær eller noe slik, som tilbyr overnatting i elverum! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2006 #5 Del Skrevet 4. januar 2006 Visst du går inn på elverum turistinformasjon , får du opp mange flotte alternativer. Reise og bookingkontoret har oversikt over alle ledige plasser i Elverum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå