Gå til innhold

Hvordan får man vekk dobbelhake? Noen med erfaring her?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan man trene det bort eller må man operere der?

Anonymkode: ac99d...dc0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må begynne å trene kardio. 

Anonymkode: 284b3...836

AnonymBruker
Skrevet

Du må ned i vekt. Hjelper ikke det må det opereres.

Anonymkode: a5de0...70c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke planer om å skrive det... Men gubben er veldig opptatt av at blowjobs hjelper mot dobbelthake.. og vel, jeg kjenner jo jeg blir sliten i dobbelthaka av det så kan jo være noe i det 😵💫😅

Anonymkode: 89008...cd7

AnonymBruker
Skrevet

Du kan ikke punktslanke. Dobbelthake er fett under haken. Du kan ikke gjøre noe annet med det enn å gå ned i vekt og håpe at du mister fett under haken - du kan ikke på noe som helst vis styre hvor på kroppen du mister fett hen. 

Anonymkode: cf5c4...c58

• Liker 1
Skrevet

Du må gjøre en kostholdsendring og gå ned i fettprosent. Om fettet forsvinner fra haka, er det ingen som vet. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes mange slanke mennesker med dobbelthake TS.

Som flere skriver, punktslanking er ikke mulig, men du kan prøve å gå ned i vekt.

Du kan operere bort fettet, men aldri noen garanti for at den ikke kommer tilbake. 

Anonymkode: 25f25...3a8

AnonymBruker
Skrevet

det kommer an på om du har dobbelthake bare når du er overvektig, eller også når du er slank. Som flere sier, så går det ikke an å punktslanke, men hvis den bare er der når du er overvektig, så vil den jo gå vekk med en generell vektnedgang.

Jeg er sånn at jeg har dobbelthake uansett hvor slank jeg blir, så for meg ville bare operasjon virket.

Anonymkode: 0db06...f2e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg hadde ikke planer om å skrive det... Men gubben er veldig opptatt av at blowjobs hjelper mot dobbelthake.. og vel, jeg kjenner jo jeg blir sliten i dobbelthaka av det så kan jo være noe i det 😵💫😅

Har gubben din dobbelthake? Hvis ikke, så ville jeg sjekket hva han driver med når han ikke er hjemme....

Anonymkode: 5a850...b8c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har dobbelthake uansett, for jeg går liksom skrått ned fra haken og til brystet. Til og med da jeg hadde spiseforstyrrelse, bmi på 15 og var kjempetynn, hadde jeg litt dobbelthake.

Anonymkode: 126dc...390

AnonymBruker
Skrevet

Gua sha.

Anonymkode: 67245...3ec

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.4.2023 den 11.23):

Har gubben din dobbelthake? Hvis ikke, så ville jeg sjekket hva han driver med når han ikke er hjemme....

Anonymkode: 5a850...b8c 

Det aner jeg faktisk ikke, han har bestandig skjegg! Men skal jammen sjekke 😝 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...