Gå til innhold

Hvordan rengjør dere de små etter toalettbesøk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer litt på dette med rengjøring etter toalettbesøk hos småbarn som fortsatt har babykropp. Sønnen min har bæsjet på do siden han var bitteliten, men følte jeg alltid måtte legge ham på stellebordet etterpå fordi jeg ikke fikk vekk alt mens han satt på do.. Nå er han to, og det er litt lettere, men her om dagen hadde han blitt sår, og da lurte jeg på om jeg burde endre metode.. 

Hvordan rengjør dere de små som kan stå og gå etter toalettbesøk og de har bæsja? Stående, liggende, bøyd fremover? Vasker dere med klut eller bruker dere vannkanne eller hva? Eller bruker dere bare papir, blir det egentlig rent da? 

Anonymkode: c3b9c...5e0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har som regel bare tørket vanlig, ved behov har jeg brukt en klut eller vått papir for å få vekk alt (mens de sitter på do og bøyer seg frem så man kommer til)

Anonymkode: 63ca8...05a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Har som regel bare tørket vanlig, ved behov har jeg brukt en klut eller vått papir for å få vekk alt (mens de sitter på do og bøyer seg frem så man kommer til)

Anonymkode: 63ca8...05a

Det er jo mye lettere slik tenker jeg. Potta er egentlig litt liten nå tror jeg så får be ham sitte på do istedet. Han har bestandig reist seg opp😅

Anonymkode: c3b9c...5e0

AnonymBruker
Skrevet

Bruker vanligvis bare dopapir. Spørst litt på type avføring, er det vanskelig å få bort bruker jeg våtservietter (som kastets i pose i søppelbøtten selvfølgelig). Dusjer barna hver kveld.

Anonymkode: 9e731...908

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...