Gjest btch Skrevet 25. april 2023 #1 Del Skrevet 25. april 2023 (endret) Altså kjøpt produkter som influensere har reklamert for og hatt samarbeid med? Hva har du kjøpt? Var det like bra som reklamert? Fra norske eller utenlandske influensere. Endret 25. april 2023 av btch Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 25. april 2023 #2 Del Skrevet 25. april 2023 Har blitt influenced to ganger. Har kjøpt Happyflops med rabattkode til Belinda Jakobsen for 2 år siden. Helt OK produkt, ikke noe revolusjonerende. Har også kjøpt Bordpeis med rabattkode fra Therese Lien for ett år siden. Helt greit, skulle uansett ha det produktet, og på den tiden likte jeg, og fulgte Therese. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #3 Del Skrevet 25. april 2023 Happyflops, helt ok til prisen men laaangt ifra så bra som alle influencere skal ha det til. Glow selvbruning fra Sophie Elise og bb cream fra Camilla Pihl. Fornøyd med begge! White strips(?) tannbleking - ikke fornøyd. ville heller lagt pengene i å fått avsøpning og bleking hos tannlegen. Twistshake produkter - helt ok til prisen (med 50%- og 70%-rabattene fra influencerne), spesielt fornøyd med reisetrillen. Monsterasmykket (og planteavhengigheten) fra belinda Jacobsen, men havnet i en skuff når det kom frem at det var plagiat. Men den kanskje største og kjipeste påvirkningen var collagenpulveret for noen år siden.. Blir fortsatt flau av å tenke på det! Anonymkode: b9783...31b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chailatte Skrevet 25. april 2023 #4 Del Skrevet 25. april 2023 Har en kjempefin steinvase som annijor linket til. Men tror hun hadde kjøpt den selv, den var i bakgrunnen på et bilde, og folk hadde spurt henne om den så hun linket til den. Elsker den 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymius1 Skrevet 25. april 2023 #5 Del Skrevet 25. april 2023 Bikini fra Careless i fjor. Likte den for såvidt, bortsett fra at det var knyting bak, og denne knuten gjorde vondt når jeg lå på solsengen, så den ble solgt på finn rimelig kjapt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 25. april 2023 #6 Del Skrevet 25. april 2023 Har kjøpt Bara tights etter reklame fra Helene Drage. Etter å ha prøvd flere andre tights holder jeg meg til Bara, så fornøyd med akkurat den 😊 Kjøper og mye hårpleie og lotion fra Löwengrip, som opprinnelig ble startet opp av Blondinbella. Og som Sandra Beijer reklamerer for nå. Superfornøyd med det og 😊 (svenske influensere) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 25. april 2023 #7 Del Skrevet 25. april 2023 Å jada. Altfor ofte. Leonie - hårklemmene som jeg ELSKER!!! Happyflops. Gode som innesko på sommeren. Careless BH. Nja. Den har så glatte bånd at den nesten er ubrukelig. Og puster ikke. Og diverse fra Ida Warg, men jeg elsker alt sammen. Både tanning drops, hårkurer og håndkrem. Sikkert mer også 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 25. april 2023 #8 Del Skrevet 25. april 2023 Selvbruning fra Glöd. Elsker produktet, eneste selvbruningen jeg får til Er sikkert mer også, men er den jeg kommer på i farta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #9 Del Skrevet 25. april 2023 Happyflops! Har ikke blitt influenset på noe mer, men vurderer å kjøpe glød, for å få mer glød... 😉 Anonymkode: 69936...164 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #10 Del Skrevet 25. april 2023 Var en periode jeg kjøpte mye sminke som de tipset om i youtube videoer. Alt var jo sååå bra i følge de og med perfekt kameralys gikk jeg fem på til jeg begynte å skjønne at det var å lyve om og skryte av produkter disse levde av. Anonymkode: e4254...cfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå