Gå til innhold

Et det trygt å stripe håret hos frisør nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

For 8 mnd siden bleket jeg håret hjemme to ganger, men ble ikke fornøyd, og håret ble tørt og begynte å knekke. Dro til frisør etterpå, og fikk ordnet det. Kjøpte også produkter som funket bra. Blant annet K18 kur. Håret mitt i dag er tilbake til normalen. Men jeg har alltid hatt veldig tynt hår, så er redd for å miste det. For tiden røyter jeg mer enn vanlig grunnet hormonforandringer. 
Etter at jeg var hos frisør sist har jeg kun brukt glansvask som hårfarge, kanskje tre ganger. Den frisker opp håret. Nå er det en stund siden sist, og fargen på håret mitt er svært ujevn. Her en dag var det en som spurte om jeg hadde lilla/rosa hår innimellom. Håret mitt skal egentlig være brunt. Jeg har også en god del grå hår. (Har aldri tidligere eksperimentert med farging.)

Spørsmålet mitt: Er det trygt å stripe håret lyst på frisørsalong med de forutsetningene jeg har nevnt? Jeg trenger uansett å gjøre noe med fargebalansen og de grå hårene. Er det noen metoder som er mer skånsom enn andre? 

Anonymkode: b47b8...5fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Bor du nær en frisørsalong? Så kan du jo dra dit å høre slik at frisøren kan se på håret ditt.

Anonymkode: ac8e5...51d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Striping er det som skader mest, i ditt tilfelle høres det litt risky ut. 

Hvilken glansvask har du brukt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...