Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å kjøpe en Tivoli iPAL. Har en Creative micro zen mp3 spiller. Lurer på om noen har erfaringer med Tivoli, og iPAL i forhold til mp3 spiller. Fungerer det bra? God lyd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Vi har en vanlig tivoli PAL radio og en iPod, dette virker veldig greit sammen. Suveren radio, løp og kjøp :)

Skrevet

Kan man koble mp3 spilleren til en vanlig PAL?

Skrevet

Vi har iPal og iPod (ikke mindre enn 3 stk. :ler: ) og det fungerer helt utmerket.

Skrevet
Kan man koble mp3 spilleren til en vanlig PAL?

Tivoli Pal og Tivoli iPal er akkurat samme radioen. Eneste som skiller er fargene. At alle skal kjøpe iPal er bare et ekesempel på varemekets betydning: man putter en "i" foran, så kan man sette opp prisen.

Tivoliradioen er jo mono, og ikke altfor stor. Derfor er ikke lyden fantastisk, da må man helelr koble den til et ordentlig anlegg. Men lyden er bra i forhold til hvor liten den er, og veldig grei å ta med seg.

Det har imidlertid kommet en enda mindre transportabel radio som har aux-utgang: iSongbook

Tivoliradioen har imidlertid den beste mottagerantenna jeg har vørt borte i. På hytta har vi helt elendige mottagerforhold. Selv med hjemmesnekret antenne får vi ikke inn klar lyd uten skurring med en vanlig radio. Med tivolien fikk vi inn krystallklar radio uten å koble den til den eksterne antenna. Så jeg kan så absolutt anbefale den, den er ikke bare designet. Men den er jo ganske så dyr da..

Skrevet

Jeg har en Creative zen micro. Hva trenger jeg for å koble den til PALen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...