AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #1 Skrevet 24. april 2023 Jeg og kjæresten hadde en diskusjon om hva som er verst. Enten flere utroskap med gjentatte benektelser/løgner/halvsannheter om at det er skjedd/hva som har skjedd (f.eks 5-6 ganger som inkluderer hele spekteret fra mikroutroskap til full fysisk utroskap). Eller skjult narkotikabruk og til tider misbruk over flere år der den ene bruker stoffer som amfetamin og piller over lange perioder, men skjuler det for partneren. Hva synes dere er verst? Anonymkode: 06c2d...cc9
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #2 Skrevet 24. april 2023 Begge deler er like ille, begge deler tar med seg svik, løgn, manipulasjon og smerte mot partner. Anonymkode: 37048...c1f 6
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #3 Skrevet 24. april 2023 Sånt er jo umulig å sette opp mot hverandre, er to helt forskjellige problemstillinger. Er dette en ny vri for å dreie temaet inn på narkotika? Diskusjon rundt ulovlige rusmidler ønskes ikke på forumet ifølge KGs regelverk. En som i vårt opplyste samfunn velger å bruke narkotika er i mitt syn et så dumt menneske at vedkommende aldri ville blitt tilgitt eller tatt inn i varmen igjen. Anonymkode: e1384...752
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #4 Skrevet 24. april 2023 Det er helt hypotetisk og ikke ment som en diskusjon om narkotika, nei. Vi brukte bare de to tingene som eksempler, men var inne på blant annet vold og ulike typer kriminalitet også. Vi var ganske uenige, så var bare interessant å høre hva andre tenkte. ts Anonymkode: 06c2d...cc9
Fremmed fugl Skrevet 25. april 2023 #5 Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg og kjæresten hadde en diskusjon om hva som er verst. Enten flere utroskap med gjentatte benektelser/løgner/halvsannheter om at det er skjedd/hva som har skjedd (f.eks 5-6 ganger som inkluderer hele spekteret fra mikroutroskap til full fysisk utroskap). Eller skjult narkotikabruk og til tider misbruk over flere år der den ene bruker stoffer som amfetamin og piller over lange perioder, men skjuler det for partneren. Hva synes dere er verst? Anonymkode: 06c2d...cc9 Ok, Hvis min kone hadde flere gjentatte utroskaper, da er det en minimal sjanse for at hun fortsatt skulle være min kone. Må noen helt sær og spesiell forklaring til for at det ikke skulle resultere i samlivsbrudd. Hvis min kone hadde hatt et alvorlig helseproblem som rusavhengighet. Da hadde min plikt vært å hjelpe henne. Hvor det slutter er vanskelig å vite, men der hadde jeg startet. Hva hadde vært vært for henne? Vil tro å være avhengig av narkotika. Men tolket ikke spørsmålet at det var det dere hadde diskutert. 3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #6 Skrevet 25. april 2023 Jeg synes narkotika er verst, men hadde ikke vært sammen med en som gjorde noen av delene. Synes mord er enda verre sånn tilfelle dere skulle fortsette diskusjonen og lure på det også. Anonymkode: 71da7...9cd 1
Hotwife Skrevet 25. april 2023 #7 Skrevet 25. april 2023 Jeg foretrekker at mannen min har et rusproblem fremfor at han kronisk puler rundt. Det første kan vi jobbe oss gjennom, det siste er kroken på døra. 2 3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #8 Skrevet 25. april 2023 Begge deler er en dealbreaker så det er egentlig ikke noe å diskutere. Det hadde vært rett ut i begge tilfeller. Anonymkode: dab98...84a
Ins0mniac Skrevet 25. april 2023 #9 Skrevet 25. april 2023 I mitt tilfelle fikk jeg to for en 🙈 Må vel si at rusmisbruket er det som plager mest, for det er det som har satt barna i fare(jeg reiste i jobben). Hadde han innrømmet at han hadde et problem, hadde det kanskje vært annerledes, men alt er alltid alle andres feil.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #10 Skrevet 25. april 2023 I bunn og grunn begge deler er No go. Men alt er relativt. Jeg kunne under rette omstendigheter iht det lange livet vi har hatt sammen tilgi et utroskap. Men det kommer jo an på omstendigheter, og hans oppførsel iht meg etterpå. Kommer rusmisbruket av feks avhengighetsskapende medisiner, så vil jeg stå siden av å hjelpe til på veien, så samt han har riktig innstilling til det selv. Man kan ikke hjelpe folk som ikke vil hjelpes, har jeg lært på den harde måten. Derimot hadde min bedre halvdel gått på gata for å kjøpe, kan han ta pikk pakket å dra Anonymkode: 15f8d...da2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå