Gjest Devil's Spawn Skrevet 4. januar 2006 #1 Skrevet 4. januar 2006 (endret) Er det moralsk forkastelig, eller er det bare å kjøre på? En kollega av meg som lurer på det. Endret 4. januar 2006 av Devil's Spawn
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 4. januar 2006 #2 Skrevet 4. januar 2006 Hvis de er gift/samboer med kollegaen må det da være OK. Ellers tror jeg mange er skeptiske.
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2006 #3 Skrevet 4. januar 2006 Er det moralsk forkastelig, eller er det bare å kjøre på? En kollega av meg som lurer på det. ← Din kollega har kanskje litt problemer for tiden. Hvis de ikke har så seriøst forhold er det bare å feie over dem. Og har de et seriøst forhold er det også bare å feie over damene. Som man spør får man svar.
Gjest GreenSky Skrevet 4. januar 2006 #4 Skrevet 4. januar 2006 Er det moralsk forkastelig, eller er det bare å kjøre på? En kollega av meg som lurer på det. ← Er dette en kollega, eller en "kollega" (les: deg)?
Gjest Devil's Spawn Skrevet 4. januar 2006 #5 Skrevet 4. januar 2006 Jeg er delvis enig med alle her.
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2006 #6 Skrevet 4. januar 2006 Hva er poenget med å lage slike bølle-tråder? Nok et eksempel på useriøse faste brukere.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 4. januar 2006 #7 Skrevet 4. januar 2006 (endret) Hva er poenget med å lage slike bølle-tråder? Nok et eksempel på useriøse faste brukere. ← Delvis uenig. PS! "Bølletråder" skrives i ett ord. Endret 4. januar 2006 av Devil's Spawn
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2006 #8 Skrevet 4. januar 2006 Bare fordi moderatorer har sagt at de ønsker et visst saklighetsnivå, så kommer du (og medisteren) opp med dette! Barnslig.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 4. januar 2006 #9 Skrevet 4. januar 2006 Bare fordi moderatorer har sagt at de ønsker et visst saklighetsnivå, så kommer du (og medisteren) opp med dette! Barnslig. ← Helt enig, selv om jeg ikke var klar over at jeg lagde denne tråden som en protest.
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2006 #10 Skrevet 4. januar 2006 Helt enig, selv om jeg ikke var klar over at jeg lagde denne tråden som en protest. ← Det kunne hvertfall oppfattes slik. Beklager hvis det ikke stemmer. Jeg skal ikke ødelegge tråden din med flere spekulasjoner.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 4. januar 2006 #11 Skrevet 4. januar 2006 (endret) For min del kan du spekulere så mye du vil og t.o.m. kalle meg idiot, men er nok redd det blir slettet. Endret 4. januar 2006 av Devil's Spawn
Shea Skrevet 4. januar 2006 #12 Skrevet 4. januar 2006 Et svar på det opprinnelige spørsmålet. Heltu uakseptabelt å rote/p.. med andre så lenge en av partene er i et forhold. Gift eller ikke. Det er snakk om respekt for et annet menneske. Et godt ordtak som jeg forsøker leve etter: Ikke gjør mot andre det du ikke ønsker at andre skal gjøre mot deg.
org Skrevet 4. januar 2006 #13 Skrevet 4. januar 2006 Man roter ganske enkelt ikke med andre når man er i et forhold. Det er utroskap, det.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 5. januar 2006 #16 Skrevet 5. januar 2006 kjeder du deg litt i dag, Spawn? ← Dagen er fortsatt svært ung, så vi får se.
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2006 #17 Skrevet 5. januar 2006 Dagen er fortsatt svært ung, så vi får se. ← Ok.
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2006 #18 Skrevet 5. januar 2006 Man får ikke bedre sex enn den forbudte. Utroskap er flott og fint, så lenge man husker å bruke kondom, selvsagt. Best er det hvis det er sjef/underordnet. Det er nesten like bra som det aller beste, nemlig svoger/svigerinne-sex. DET er bra, det!
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 5. januar 2006 #19 Skrevet 5. januar 2006 Best er det hvis det er sjef/underordnet. ← Ekteskap, med andre ord.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 5. januar 2006 #20 Skrevet 5. januar 2006 Er det ikke lov å poste useriøst på snikksnakk heller, nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå