AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #1 Skrevet 24. april 2023 Ei venninne av met har klart å få en perle fra et perlesmykke i øret.. 😅 Det verker en del og hun hører ingenting på det ene øret. Kan man gjøre noe med dette selv eller skal man dra rett til legevakten? Anonymkode: 49827...4f3
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #2 Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ei venninne av met har klart å få en perle fra et perlesmykke i øret.. 😅 Det verker en del og hun hører ingenting på det ene øret. Kan man gjøre noe med dette selv eller skal man dra rett til legevakten? Anonymkode: 49827...4f3 Jeg fikk en gang en øreplugg i øret og hadde skikkelig vondt. Jeg dro til ørelege og han fikk den ut heldigvis. Anbefaler å ringe evt ørelege eller ringe legevakt kan også være lurt for å forhøre seg vedr dette nå etter stengetid hos ørelege. Anonymkode: c458b...7bd
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #3 Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ei venninne av met har klart å få en perle fra et perlesmykke i øret.. 😅 Det verker en del og hun hører ingenting på det ene øret. Kan man gjøre noe med dette selv eller skal man dra rett til legevakten? Anonymkode: 49827...4f3 Må kontakte en øre nese hals lege Anonymkode: add31...b01
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #4 Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg fikk en gang en øreplugg i øret og hadde skikkelig vondt. Jeg dro til ørelege og han fikk den ut heldigvis. Anbefaler å ringe evt ørelege eller ringe legevakt kan også være lurt for å forhøre seg vedr dette nå etter stengetid hos ørelege. Anonymkode: c458b...7bd Dvs gummidelen som man kunne ta av ørepluggen, forsvant inn i øregangen. Anonymkode: c458b...7bd
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #5 Skrevet 24. april 2023 Ring legevakten og spør. Jeg har fått hjelp av fastlegen ved et par anledninger når bomullsdotten fra q-tips har løsnet inni øret 😅🙈 Anonymkode: 041f2...5c3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #6 Skrevet 25. april 2023 Hun kan kontakte fastlegen i morgen (hun bør ikke vente) og hvis ikke den får det ut så blir hun henvist til ønh. Anonymkode: fea6d...b31
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #7 Skrevet 25. april 2023 Jeg ville ikke sovet med et fremmedlegme i øret. Kontakt legevakten, de har en spesialklype for slikt. Har selv måtte gjøre det et par ganger når proppen på høreapparatet har løsnet og satt seg fast i øret. Anonymkode: 4924e...f48
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #8 Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ring legevakten og spør. Jeg har fått hjelp av fastlegen ved et par anledninger når bomullsdotten fra q-tips har løsnet inni øret 😅🙈 Anonymkode: 041f2...5c3 Dette er en av grunnene til at man ikke skal bruke q-tips. Håper legen din var oppegående nok til å fortelle deg dette. Anonymkode: efa91...157
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #9 Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Må kontakte en øre nese hals lege Anonymkode: add31...b01 En kan ikke ringe direkte til et sykehus og få time hos spesialist. Hun må ringe legekontoret og ta det derfra. Ingenting de gjør på natt uansett. kulen forsvinner ikke inn i hodet.. hvordan klarer et voksent menneske å få en kule inn i øre? Anonymkode: 86038...17a
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #10 Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ei venninne av met har klart å få en perle fra et perlesmykke i øret.. 😅 Det verker en del og hun hører ingenting på det ene øret. Kan man gjøre noe med dette selv eller skal man dra rett til legevakten? Anonymkode: 49827...4f3 Dra på legevakten med en gang. Det er viktig. Man kan skade trommehinna og øregangen. Ring til legevakten og si ifra, og overdriv at det gjør kjempevondt. Anonymkode: 585df...1ab
Perelandra Skrevet 25. april 2023 #11 Skrevet 25. april 2023 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Perelandra, mod.
Anbefalte innlegg