Gå til innhold

ADHD - som voksen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg fikk diagnosen ADHD for et par år siden - dvs da jeg var 45. 

Startet på medisiner og livet forandret seg fullstendig. Men jeg er mann. Er nysgjerrig på erfaringer rundt dette fra kvinner også

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 41 og har nettopp fått diagnosen. Begynner medisinutprøving i mai. Håper veldig at det hjelper meg, for akkurat nå fungerer jeg omtrent ikke i det hele tatt. 

Anonymkode: a6626...21f

Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er 41 og har nettopp fått diagnosen. Begynner medisinutprøving i mai. Håper veldig at det hjelper meg, for akkurat nå fungerer jeg omtrent ikke i det hele tatt. 

Anonymkode: a6626...21f

Ok. Lykke til! For meg var det som natt og dag - endret seg på 1 time. Send gjerne en melding når du har prøvd ut, eller send privat melding om du ønsker å høre mer detaljer rundt medisineringen etc. 

lykke til!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nylig fått diagnosen og har holdt på med medisinutprøving i noen måneder. Venter fremdeles på noe særlig effekt! Hvordan forandret livet ditt seg på medisiner?

Anonymkode: 6b0e5...1d1

AnonymBruker
Skrevet

Er 32 år. Fikk diagnosen når jeg var 19 år. Gikk på medisiner i 7 år før jeg slutter. 

Har nå tre barn og barn og jobber. Vurderer å begynne når jeg starter på jobb igjen da jeg også tar en master. 

Anonymkode: e5f56...eea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...